Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Nogle nye ride- og følbilleder
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 12:26
Hejsa.

Så var jeg nede ved de gule igen i går aftes.
Jeg striglede Tea og Lisa, og red en lille tur på Flika, hun er i dårlig kondi, og noget så fed.
Det er også derfor sadlen sidder så langt fremme, hendes fede mave får den til at ryge fremover... Hun er er på slankekur, men det går lidt trægt, med al den græs :-)


Leas føl Helene


Lunas dejlige Heidi


Heidi ligger bare på den sødeste måde.


Skønt - det eneste billede jeg har af Lisa :-D Hun har lige fundet en eller anden interessant lugt, Margit er blevet lidt stødt.


Endelig kom vi ud at ride...


Poserer for fotografen.

Jeg vil meget gerne have kritik af min opstilling - ved selv at jeg godt måtte holde hænderne lidt højere... glemmer det tit på afslapningsture. En lidt rettere ryg, ville måske heller ikke være af vejen...

Hilsen Heidi

:-) ♥ De gule: Flika, Lea, Luna, Margit, Helene, Heidi, Lisa, Tea, Mette, Susi og Rikke ♥ :-)
What you can do idaw, maybe you can do i mor'n
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmmm..
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 12:38
Heej..

Det er nogle rigtig nuttede billeder!! ;-)
Især det sidste kan jeg godt lide!

Meen, det ser lidt ud som om at du sidder for langt tilbage i sadlen! Dvs. at jeg sýntes næsten det ser ud som om at dine ben ligger BAG ved sadlen..!?

Bare lidt kritik fra mig! :-D
Men rigtig dejlige billeder..



Knus fra Antonia og Askepot! :D

Hvis jeg, kort skulle forklare hvad der var den dyrebareste skat i mit liv, ville jeg sige...
~~<3Askepot<3~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Det vil hjælpe
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 12:40
Det vil hjælpe, når sadlen kommer længere tilbage. llers ville lidt længere bøjler sikker også gøre underværker. Og ja, ret dig mere op. Ellers er det jo svært at se på et billede, men i ser søde ud sammen
Johannes heste er de bedste dem kan ingen tæske
{> Jeg elsker Janus og Daisy {>
>)))¨> FHK <¨)))<<





Dejlig 1'er hoppe udlånes til godt hjem se præs.
BOLIG/OPSTALDNING SØGES I ODENSE
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, sidder langt
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 12:41
Ja, jeg sidder meget langt tilbage, fordi sadlen er så langt fremme. Anstrengende.

Tak for rosen :-)

Hilsen Heidi

:-) ♥ De gule: Flika, Lea, Luna, Margit, Helene, Heidi, Lisa, Tea, Mette, Susi og Rikke ♥ :-)
What you can do idaw, maybe you can do i mor'n
0
0
Svar på denne tråd
 
 det er sadlens skyld
Forfatter: 
Dato:  27-07-2004 15:31
Sadlen passer slet ikke til hesten. Den er alt for smal, derfor er det højeste punkt på den oppe ved manken og den laveste punkt er nærmest bagsvislen hvor Heidi sidder.
Det kan da umuligt være godt at sidde "dernede"?

Ydermere ligger sadlen helt ude på skulderen af hesten.

TRO MIG jeg ved det kan være totalt svært at finde en sadel til en pony af typen "badebold" men umuligt er det ikke!

Jeg kan forstå du bare passer hestene, men det vil til enhver tid være bedre at ride uden sadel, end at ride med den der, fordi den ligger så dårligt.

Håber ikke du tager kritikken for nær, regner ikke med det er dig der har valgt den sadel til hesten ;)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider