Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Miniature/dværg - Billeder
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:33
Hejsa.

Nu har vi fået en sjov lille størrelse på græs nede ved den welshcob plag jeg leger og træner lidt med til plagskue.

Den ser meget underlig ud, og jeg kan slet ikke finde ud af om den er dværg, halv miniature eller hvad den er.
Den går med en shetlænder hoppe som jeg har mistænkt for at være dens mor, men hun er stor. Denne lille størrelse går mig vel til knæene, og er usædvanlig sjov at se på.

Vurder selv hvad i tror:

Den har så korte ben, at den går udad med knæene når den går.

Her fra siden, hvor i kan se den meget små ben. Dens bagben er også sat helt skævt på. De vender nærmest indad.

Og her hendes forben. de er næsten samme længde som skulderen..

Den er rigtig nuttet og kælen, jeg syntes bare den ser så forkert ud.
Kan man godt få dværgheste, eller er den bare en mislykket blanding af miniature?

Og så lige et billede af vilddyret som jeg er igang med at tæmme:

Ned ad bakke.

Rikke

Man skal ikke kaste med bowlingkugler når man selv er en kegle :-p

Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D
0
0
Svar på denne tråd

Min første pony
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:39
havde en mor med dværgvækst. Min pony var helt normal af størrelse.

Hoppens krop var helt alm shetti, men dens ben var i halv størrelse. Den ligner den du der viser.

Hun hed Ruth og var ret berømt på Egholm og omegn. Min morfar bar hende hjem til slottet da hun blev født.

Ruth blev over 30 år gammel og led ikke under hendes dværgstørrelse. De sidste mange år af hendes liv, gik hun frit omkring i parken :)

mvh PiaR

quantum in me fuit.
Stutteri Montana

0
0
Svar på denne tråd

Den er dælme godt nok grim!
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:39
Det er en af de grimmeste ponier jeg nogensinde har set!
Jeg vil tro at det er den dværg.
Der er ingen der avler noget med vilje der ser sådan ud.
Jeg kender en der har en der går ligeså ringe, og jeg var virklig forarget over at de ikke ville aflive den selvom dyrlægen sagde at det var det eneste rigtige at gøre.
Vilddyret du er ved at tæmme derimod er noget af det kønneste! :0)
Jeg elsker den farve!
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>

0
0
Svar på denne tråd

Øhh jeg
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:46
syntes da hun ser sød ud :-)

Jeg har godtnok aldrig set en "dværghest" før, men dem skal der da også være plads til ;-)

Hvis ikke den har ondt, er det vel ikke synd at lade den leve? det syntes jeg ihvertfalde ikke.

Det er et meget smukt vilddyr du har ;-)

Med venlig hilsen
Anne-Mette
:-)

Nye billeder af Isabel og D'Artagnan
0
0
Svar på denne tråd

Karina og Pia
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:46
Ja, Den er ret grim, men lige så grim den er, lige så kælen og glad er den.

Der er ingen tvivl om at den ikke lider det mindste. Den er frisk og glad, og har ikke problemer med at gå. Den går bare anderledes.

Pia: Ja det kunne godt være det var en dværg. Jeg syntes også den så forkert ud, til at være nogen form for race.

Rikke

Hvis du skal citere mig for noget, jeg ikke har sagt,vil jeg sætte pris på, at du citere mig korrekt :-D
0
0
Svar på denne tråd

Karina..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 13:47
Og tak for rosen af Ocebio. Han har en skøn farve, og bliver pænere og pænere..

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Den er da..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 14:22
Sjov ;-D

Ejeren kommer ind i en rideudstyrs butik:
go'dav jeg vil gerne købe et skridt tæppe str. full til min shetter. Prøv liiige at forstille jer klogesen af en ekspedient, der vil prøve at overbevise den DÅMME ejer om at det ikke vil passe ;-D

Måske det er en gravhundehest :-D
:-D {> :-D

0
0
Svar på denne tråd

Hi hi hi..
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 14:23
Jamen hvis det lille pus ikke lider, er der da ingen grund til hvorfor den ikke skulle leve.. Det er da en unik lille nuttet fætter :-D

Man er som man er, det kan ikke laves om, man går rundt og ser ud som man gjorde da man kom, du kan drømme om at være en kineser i New York, men man er som man er og det er godt nok!
0
0
Svar på denne tråd

Dværg.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 20:50
Har aldrig set en dværghest eller -pony før.
Er ked af at sige det, men den er godt nok mislykket. Den har også et kæmpe hoved og hals i forhold til kroppen. Men egentlig er det vel ligesom med nogle mennesker? Normal str. overkrop og hoved, men små ben? Det tror jeg det er.

Din vildhest derimod, den er godt nok smuk! Lækker farve. :-)

Hilsen Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak.
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 22:24
Mange tak, han er dog ikke min, men en jeg skal hjælpe ham med til show senere på året.

Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Dværgvækst
Forfatter: 
Dato:  13-07-2004 22:32
Jeg kender til en miniaturehoppe der fik et føl med dværgvækst.
Dyrlægen anbefalede aflivning så snart de fandt ud af hvad føllet "fejlede".

Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd

har set noget lignende
Forfatter: 
Dato:  14-07-2004 14:56
denne her var bare hvid og så ku man se at dens hud var plettet, altså noget af huden var lyserød og noet andet var sort.. den burde måske har været pinto, men var nu engang hvid og så ku man bare se huden egnnem pelsen.. den var satme oz grim.. den der er næsten køn i forhold til.. ligner en blanding af en islæder og en falabella.. den må da ha svært ved at gå ordentligt med det der kæmpe hovede.. jeg ville være bange for at den faldt forover hele tiden.. hehe

:-D Kh Miss E

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider