Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skal ride igen - billeder
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 14:07
Juhu - nu skal jeg endelig igang med at ride igen efter en laaaannng pause.
Her er bassen der må finde sig i min på nuværende tidspunkt manglende kondition og balance.
Uha - hvor jeg synes der er højt op, man bliver vist en værre "kylling" af at holde pause fra ridningen ;-)





Mvh. en glad Lotte_L
0
0
Svar på denne tråd
 
 dejlig hest
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 15:18
søde billeder...hvofor har du holdt pause..?

søger du part på en dejlig frisk vallak
se ham her..
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sikke...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 22:58
et kønt hoved, han har ;-)
Mange venlige hilsner

Maria

Nye billeder af Van Basten på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak!


;-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Heste --
Forfatter: 
Dato:  28-03-2004 22:59
Hej.

Hvor er den dejlig, din hest :-)

Når jeg har holdt pause, plejer jeg nu ikke at være nervøs, men gider næsten ikke ride, synes bare det er skønt at være ude ved hesten igen... man får bare ondt i benene og overarmene efter en ridetime med dårlig kondi... og sidestik... man føler sig virkelig svag! Nu er min længste pause også på... 2 måneder... tror jeg, nej jeg red 2 gange i løbet af de to måneder forresten...
Så min længste pause er nok knap 1 måned.

Hvor lang er din, oghvorfor...?

Heidi
:-( Uden Lena ♥ :-(
:-) Men snart med Sabina :-)
Forspild aldrig en god chance til at holde mund
(James Patterson)
0
0
Svar på denne tråd
 
 5 års pause..
Forfatter: 
Dato:  29-03-2004 08:17
Jeg har holdt "pause" i omk. 5 år, fordi vi fik tvillinger - og jeg ikke havde overskud til at have hest også, så den blev solgt. Jeg har da fået et par rideture i de forløbne år, men det er ikke meget.

Ham her har jeg så fået lov at tage ud og ride på når jeg har lyst og tid - og den ordning er bare suveræn! Nu er ungerne jo blevet lidt større og der er andre børn hvor hesten "bor", så jeg kan tage mine med derud uden de behøver at "kede sig".

Selvom jeg før har redet meget på store heste, så synes jeg godt nok ham her er stor - men det er nok fordi jeg har holdt den lange pause og så fordi han både er høj og bred ;-), men heldigvis godheden selv.

Ihh, hvor jeg altså glæder mig til at komme på ryggen af ham :-)

Mvh. Lotte_L
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider