Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Anderledes julegaver
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:51
Er der nogen som har eller har en idé til en anderledes julegave eller evt. en oplevelse til manden/kvinden der har alt og som ikke koster "kassen" ????

Har du nogensinde givet en anderledes julegave og hvad var det ????

Jeg skal fx. give et gavekort til en gang massage....

* SusanneL &
Prins´en *

Danske Oldenborgheste kan og vil...!

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh, det kan man
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 15:59
vist godt sige at jeg har. Jeg laver håndlavede delikatesser som jeg så pakker gaven professionelt ind (eller hvad jeg nu skal kalde det) og forærer den væk. Det er oftest ved juletid at jeg gør den slags.

C
If ever I need religion I'll worship Chocolate."   © Céleste 
0
0
Svar på denne tråd

malerier
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 17:16
Ja hvis du har lidt kreative sider er et maleri en god personlig (og dejlig billig,i alt fald hvis man har maling i forvejen ;-D) gave :-)

Jeg skal selv i år give min mor og min ene storesøster et med hhv blomster og landskab (eller hvad jeg nu finder på :-D) og min far får et med et træskib i "rum sø" med saltvandssprøjt ;-D -sådan lidt i "Master&Commander"-stilen,altså gamle skibe fra omkring 1700 tallet som han er vild med :-)

Men schh!ikke et ord,da de jo ikke ved det ;-)

Det er i alt fald mit forslag :-)

Ellers kunne du jo lave gelélys eller noget? Det er også forholdsvis billigt hvis man laver til mere end end person :-)
-MONICA

"Climb every mountain,
cross every stream.
Follow every rainbow,
until you find your dream"
0
0
Svar på denne tråd

Jeg er nok mest
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 17:27
til købefærdige gaver, da tiden er knapt, arbejder butikstider + har hest+hund+kæreste...suk !!!

Andre gode forslag.

Jeg kan jo sige at han er MEGET interesseret i Golf, er der nogle som kender en proff ???? Som kunne give noget undervisning ??? Han er selv rimelig god...

* SusanneL &
Prins´en *

Danske Oldenborgheste kan og vil...!

0
0
Svar på denne tråd

flot tegning
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 17:37
Ja mig og min søster har bestilt en flot tegning af min mors og fars hunde. Af en virkelig prof for 300 kr. Og jeg glæder mig til at se den, og jeg ved de bliver rigtig rigtig glade for den.
For deres hunde er deres børn efter vi er flyttet hjemme fra...

Men jeg har ikke rigtig nogle gode ideer. Hva med at få ham tegnet hvor han svinger golf kølen. ( forstå mig ret 8-) )

Rikke

min hjemmeside
mine tegninger...

Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil...
Forfatter: 
Dato:  05-12-2003 19:03
...give min søster et gavekort til zoneterapi/massage hos min zoneterapeut, som jeg er meget glad for at gå hos :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider