Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Sex...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:21
... ja mennesker er vel en slags dyr (forum/emne).

Ville bare lige fortælle at jeg vist har fået en ny overbo indenfor de sidste par måneder.

Det er jo dejligt at personen (ham/hende) har fået en partner og dyrker regelmæssigt sex.

Men hold da ferie hvor hun larmer.

Det gør mig nu ingenting, ville bare lige skrive det, de er nemlig igang lige nu - nej nu er de færdige.
0
0
Svar på denne tråd

Lidt underligt...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:25
...Indlæg - men okay!
Jeg har ikke rigtig nogle kommentare til det!

"Heste oplæres ikke gennem rå behandling, men med venlighed"

- Xenofon
0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:29
skal vi delagtigøres i dine naboers 6-liv?
Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

jeps...
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:29
lidt underligt, man bliver nok lidt underlig af at være alene hjemme.
0
0
Svar på denne tråd

ha ha ha
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:31
jeg må nok sige at jeg grinede lidt da jeg læste det indlæg.

Vi havde på et tidspunkt i vores lille lejlighed hævet sengen så den stod ca 70 cm fra loftet.. og vi havde ikke lige tænkt på at overboens seng stod næsten henover vores.. så vi blev også delagtig gjort i deres sex liv.. kors hvor må det være pinligt hvis de har hørt os grine af dem :-P

Vrinsk

Peggy-Sue

---------------------------------------------------
Fotograf med Galleri - tjeck it out
Begivenheder Heste Diverse
0
0
Svar på denne tråd

man bliver
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:31
da delagtiggjort i så mange mærkelige ting. Men ja åbenbart.
0
0
Svar på denne tråd

Små lejligheder.
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:34
Alle os der bor i små bylejligheder har sikker prøvet at grine af, og blive grinet af på et tidspunkt.
Det går vist op i en højere enhed.
0
0
Svar på denne tråd

skønde naboer
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:35
Ja det har jeg også prøvet hvor at min datter kommer og spøger hvad det er der siger sådan........

Hvad skal man sige til hende vi måtte bare skruge lidt op for tv ét så hun ikke kunne høre det.....

Tarvheste har også sin charme.
0
0
Svar på denne tråd

Åhh ja
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:40
der må være mange med små (og større) børn der har skulle forklare eller bortforklare en ting eller to.

Barn: Hvorfor ligger i og slåsser?
Mor & far: Øhhh, det gør vi heller ikke, gå du bare tilbage i seng. (i)
0
0
Svar på denne tråd

Flot moster
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:41
jeg mener selvfølgelig at forældrene har noget at forklare/bortforklare.
0
0
Svar på denne tråd

Hehehe
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:45
For mange år siden, da Titanic havde været landeplage et stykke tid, var vi i den lokale biograf for at se den endnu en gang.

Bag os sidder der en mor med en unge på en 10/12 år, i hvert fald gammel nok til at kunne læse underteksterne selv.

Filmen skrider fremad, og vi når til den ømme scene nede i bunden af skibet hvor de to hovedpersoner rigtig går til den inde i en bil. Ruderne dugger og alting. Og der er iskoldt uden for bilen.

Så lyder det fra poden bagved: Moar, hvorfor sveder de?

Der var heeelt stille i biffen er kort øjeblik, og så skreg alle af grin. Desværre druknede moar's svar i latterbrølene...

Mvh PiaR
Uden appetit skal man hverken spise eller elske.

Nye billeder
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 17:57
Da jeg stadig boede hjemme delte mit værelse og min mors soveværelse en væg.
Er et par gange vågnet og har hørt mange sjove ting derindefra!

Vi bor jo 3 tøser sammen nu, hvoraf den ene kun ser sin kæreste i weekenderne.
Havde gæster i sidste uge, og opgav simpelhen at bortforklare lydene oppefra.
Det generer egentlig ikke mig, men plejer at skrue godt op for fjernsynet i perioder!

Rose
~~§Khamill§~~
---Køw mig en bøf!---
Citat: Garfield
-- Før var jeg tit træt & depramert.Så prøvt jeg Hest*Vrinsk*Nu har jeg det megt bedre!Tak for hjælpen Hest*Selv tak*(y)(y)
0
0
Svar på denne tråd

Åh gud
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 18:07
jeg kan lige forestille mig det, og det stakkels barn har ikke en chance for at vide hvad det lige var, der var så skægt.
Gad vide hvad hun egentlig svarede?

- Det er også meget varmt at sidde i en bil?
- Der er varmt nede i bunden af skibet, det er jo lige ved de store motorere og de fyrer jo med kul?

Min veninde og hendes kæreste gik engang i seng om aftenen, sengen stod hvor den plejede, men på mystisk vis vågnede de op i den ande ende af rummet næste dag.
Hun overvejede at gå ned og sige undskyld til underboen, men valgte at lade være.
0
0
Svar på denne tråd

Skægt emne.
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 19:53
Har prøvet at underboen bankede på loftet *G* Pinligt!!!

B-) "I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"- Dean Koontz
0
0
Svar på denne tråd

da vi boede i lejlighed
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 19:59
på 4. sal og katten skulle luftes i gården om aftenen, når der var fredeligt og roligt og ingen andre dernede (vores kat hader fremmede!)- og hun kunne rende frit, blev jeg altid dernede og ventede..... det var sommer , vinduerne var åbne, sexlivet blomstrede ud af en del af dem,,,,, ja det var jo ikke lige det man havde tænkt sig med at stå i sine egne tanker mens katten hyggede sig, men sådan var det altså....- og det lød gennemgående ret ens, dog med et par varianter. *G*
0
0
Svar på denne tråd

Ha ha ha!
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 20:09
*gnæk* Jamen så har du jo aftenens underholdning, dér. ;)

Så længe man ikke skrider til yderligheder og f.eks. tilkalder politiet fordi det larmer lidt, kan vi vel lære at leve med hinandens ehm... udbrud.

-+- Zip.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg vil godt
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 20:22
Jeg vil gerne delagtiggøres I jeres naboers sexliv - jeg synes det er sjov!!! *GGG*
0
0
Svar på denne tråd

det er sjovt
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 20:48
med 6 når man selv er med til det... det er trist at høre på andres fornøjelser ;-)
ej i min gamle lejlighed var der så lydt at vi kunne høre når ham inde ved siden af havde en ny hjem.. de stønnede ikke altid på samme måde .. grineren hva
B-)
0
0
Svar på denne tråd

tjaaaa
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 21:20
vores gamle overbo havde jævnligt skal vi sige engang om ugen min. en lille fest i sit soveværelse og ja hun var single og der var meget lydt. men ca en måned før vi flyttede fik hun en kæreste og tjaa jeg må sige det som om hun klarede det bedre selv (y)
og så lige en anden ting lidt i samme stil for os "lyttere" vi samme lellighed havde vi en periode hvor der var knas med telefonlinierne og det resulterede i at når der var en telefon der ringede i opgangen ringede vores telefon også eller hvis man løftede røret var der nogen på lilien og det var i et af disse øjeblikke jeg lyttede med på en samtale ( er desværre dødeligt nysgerrig) og i denne samtale sad et par og snakkede om at de havde vøret utro mod hendes kæreste som åbenbart var hans ven og midt i det hele siger han: jeg ved godt det bare er fordi jeg har dårlig samvittighed men jeg føler alle kan høre hvad vi siger. og dette kunne jeg ikke dy mig for og udbrød tro mig det kan vi også ..... de er nok aldrig utro igen eller snakker nok ikke om det i telefonen :-D ;-D
0
0
Svar på denne tråd

hovsasa
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 21:22
jeg arbejdede engang sammen med min kærestes nabo
en dag kaldte han mig for skrigeren, og hovsa den aften han talte om var jeg der ikke, så kæresten måtte udskiftes
Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Har aldrig hørt nogen!
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 21:43
Tro det eller ej - jeg har ALDRIG hørt nogen!

Måske fordi jeg bor i en stor herskabslejlighed? Men jeg flytter hjemmefra snart og ud til Nørrebro, så kan det være jeg kan være med på en lytter! ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Den kan jeg slå!
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 22:16
Jeg bor i en gammel patriciervilla, der er opdelt i lejligheder.

Jeg har natarbejde, og havde en aften ikke sovet så meget, så jeg ville lige tage en lur inden jeg skulle køre. Klokken var omkring halv elleve.
Jeg havde nærmest kun lige lagt hovedet på puden (eller også føltes det bare sådan) da naboen startede.
HØJT! Og så på en blanding af polsk, dansk og engelsk. Der blev ikke lagt fingrene imellem med sjofle gloser - jeg lå og blev helt genert bare over at lægge øre til. Nå, men jeg var træt, så jeg bankede diskret på væggen. Der blev musestille! MEN så tændte de for musikken. Rigtigt gadunk gadunk. Og så var det smølfeudgaver af sommerhits. Hvem kan sexe til det?
Nå, jeg tager puden over hovedet og venter, og venter... Og det bliver bare ved! Huset har en regel der siger ro kl ti på hverdage, så jeg bankede på væggen igen. Intet skete. Jeg banker hårdt. Intet. Hmm.. Nu er jeg godt muggen og ringer derind. Intet. Så traver jeg over og læner mig op ad ringklokken (hvem kan tænke eller gøre andet med sådan en hamrende?). Intet.
Så futter jeg tilbage.
Efter endnu en halv time er jeg stadig meget træt, og har kun 3 kvarter til jeg skal køre. Desperat efter lidt søvn ringer jeg på igen. Jeg mener, hvem bliver ved så længe? Ingen lukker op.. Jeg tager i døren (spørg mig ikke hvorfor). Den er åben.. Jeg stikker snuden ind. Kun 2 cm eller så og siger højt: Hvad med at få slukket for den larm. Intet. Snuden lidt længere ind, så øjnene også kommer med. YRK, skulle jeg aldrig have gjort! Billedet har brændt sig fast på nethinden. Og jeg så det vel kun et sekund. Jeg har hørt om sjove ting man kan lave sammen, men YRK da..De avamle hører man ikke så meget om. Kryb!

Jeg pakkede mig pænt ind til mig selv, og glemte alt om at sove mere den aften. Jeg spurgte en af de andre lejere dagen efter, der sagde at der blev ro ved 2 tiden.

Moralen er her: Gå ikke ind hvis ingen svarer :-)

/Mia.

Reality is a crutch for those who can't handle drugs..
0
0
Svar på denne tråd

dengang
Forfatter: 
Dato:  24-10-2003 23:14
vi havde vores gamle underbo bankede han altid på rørene når vi havde sex. Det var altså lidt anstrengende. Man lærte dog at overhøre det.

Det der med at se folk dyrke sex...

Er i parat?

Jeg var engang med hos en luder!
Var lidt fuld og mødte nogle drenge der skulle have sex nu og her.
De ville besøge en luder og så spurgte jeg om jeg ikke måtte komme med. Man er vel nysgerrig.
Nå men de sagde ok og vi fandt et sted (100 kr ekstra for en tilskuer).
Vi blev vist ind og fik en bog med de forskellige stillinger.
Han valgte så de 2-3 stillinger han ville gennemgå og vi gik ind i rummet.
Og hold da op hvor var det surrealistisk at se to mennesker bolle lige foran en.
Jeg kunne måske godt have undværet det, men på den anden side.... ???
0
0
Svar på denne tråd

det er sikkert...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2003 03:05
...min gamle nabo du har overtaget. Hun kunne godt nok larme...
..det var faktisk så belastende at jeg i en lang periode selv mistede lysten til alle former for 6. Rimelig trist faktisk, men jeg havde mest af alt lyst til at kaste op bare ordet 6 kom op.

Hun flyttede heldigvis rimelig hurtgt igen efter at 3 folk havde klaget over hende på samme tid... skal lige siges at jeg ikke klagede, men smed en seddel i hendes postkasse hvor der stod "tak for en dejlig koncert i aftes. Kunne høre du nød det! Dejligt"

*g* hun har sikkert troet jeg var dybt pervers eller underlig eller noget *g*

-miki-

Imagine what it must be like for the horse. He understands others in his herd, but can't for the life of him understand what the human is trying to communicate. It's like living in a foreign country for years, struggling to understand others, then overhearing someone speaking your native language. You are instinctively drawn to them because it means instant communication and understanding.Horsemanship!!
0
0
Svar på denne tråd

babyalarmer
Forfatter: 
Dato:  25-10-2003 16:20

...er nu også ret så afslørende...

Vi boede i nabohuset til et ungt par, der lige havde fået en søn... Han var ca. 3 måneder yngre end Mette...

Men det passede altid, at når de fik hyleungen til at sove i lige 5 minutter, så skulle der bare humses...
Og de glemte altid, at de havde deres babyalarm sat til... Den gik i vores babyalarm. sååå ..... :-) :-) :-)

M.K.H.
Else.

"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

"Kjærlighed er uden vilje.
Den falder lige så godt på en lort,
som på en lilje!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)
0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  25-10-2003 16:48
jeg syntes helt klart at du skulle optage det på bånd og sætte det i en bånd optager og så skrue helt op så de selv kan høre hvordan det lyder.. :-P

ej, det er nok ikke sådan en god ide...

:-P *Mvh. Amanda, Honey og Cadot* :P
~*~Et stædigt æsel kræver en stædig æseldriver~*~
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider