Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:31
Hvor holder du Nytår henne?

Jeg skal til min bedste veninde i Hobro og hendes kæreste og så skal jeg mødes med manden min, som jeg ikke har set siden i torsdag da han arbejder alle jule/helligdagene i Ålborg (surt)

Glæder mig også til at se min venindes nye hest. Hun har købt en DV alvshoppe med et føl i maven og et ved siden.

Hvad skal du?

Kh
Gitte
Du er velkommen til at maile hvis du har spørgsmål om hunde...
Mød hingstebassen Jack, hans nordbakke ven Balder,
hundepigen Sari, min kæreste og hans søn på præsentationen.
http://www.kaeledyrskompagniet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:33
Hm... det ikke blev til noget hos kammeraten og hans kæreste (vi fandt ikke et ledigt hus - og de gad ikke i byen).
Så vi suser en tur med IC3-tog til Hadersled i morgen og holder nytår sammen med søs'en, hendes mand og deres venner :-) Det skal nok blive sjovt.

Lene Skov Mikkelsen ♥ http://piv.nu/
Du sætter fedtede fingre på nettet - kig her!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:34
Vi alle ( to voksne, to børn) skal ned til min storesøs. Mine brødre og fætre kommer også.

Det startede med at vi kun ville blive 8 men nu er det blevet til 19 mennesker!

Alle mændende skal have stort negerbonghår på*GG*

Det skal nok blive sjovt;-D

Hilsen Tina


...Nu med flere billeder:-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:34
Være her hjemme og ha' det sjovt :-)

Tænker lidt over hvordan vores hunde hvalpe mon reagere når de høre alt det fyrværkeri (staves sikkert forkert) ...

Ha' et godt nytår..

Hilsen Akela
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:35
Være hjemme, sårh...
♥Anne & Dajana♥
~Spyt aldrig i modvind - Følg strømmen~
Mail Præsentation Homepage
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:42
Være hjemme tror jeg.. Kunne egentlig godt komme til fest, men jeg kan ikke komme hjem igen, så det bliver nok ikke til noget...

;-D Gitte ;-D
På min præsentation kan du se de jeg har til salg


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:52
Vi skal spise den traditionelle kogte torsk med sennepsauce hos min far og derefter kører vi hjem. Vi vil gerne hjem til dyrene inden kl 24.00 og så har jeg lovet naboen at kigge til deres dyr i løbet af aftenen.

Måske kommer nogle af vores venner på besøg inden kl 24.00 og så skal vi hygge sammen resten af aftenen eller også kører vi hen til dem når det værste nytårsskyderi er overstået.

Alt i alt en stille men hyggelig nytårs aften. Jeg har dog købt en lille pose fyrværkeri for lidt krudt vil jeg gerne fyre af.



Caro

"A good horse is never a bad color"
"Horses never lie"
"Considering the horse" af Mark Rashid.
(Y)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 20:54
Jeg skal over til min veninde vi skal rigtig hygge
kh katrine(i)Nyt quiltet faconskåret underlag sælges(i)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 21:01
Skal over til en veninde som holder Nytårsfest - der kommer en hel masse så det skal nok blive skægt.

Mvh Trine

(i)Husk at kigge ind på http://www.trine-r-m.webbyen.dk (i)

http://www.sportspony.dk

http://www.dsah.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 21:30
Jeg skal holde min fødselsdag som om jeg blev 90. Og hvis nogen er i tvivl om, hvordan DET foregår, kan de jo lukke op for DR1 kl. 23:45 i morgen aften...

Det bedes venligst bemærket at der står SOM OM jeg blev 90... 8-)

VH
"Die Alte!"

If you never try anything new you'll miss out on many of lifes great dissapoinments
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 21:47
Hej!

Jeg skal tilbringe nytåret sammen med min søster og hendes familie. Der kommer også nogle af deres venner.
Vi skal rigtig ud og fyre krudt af; det skal nokk blive smadder sjovt.
Jeg vil se om ikke jeg kan klemme mig ned i en nytårskjole, som jeg sidst havde på for 2 år siden, he he ;-D

GODT NYTÅR ALLESAMMEN!!

Knus

MariaHelena
0
0
Svar på denne tråd
 
 Happy new year Miss Sophy:o)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 21:50
Traditionen tro ska vi se'følig se DR1 kl. 23.45, man går da ik glip af Miss Sophy:-D

Ellers ska jeg være herhjemme i år sammen med forældre og bror. Vi har fået en del nye krikker i rideklubben i år og jeg vil gerne li se hvordan de reagere når det går løs. Det er bl.a. i de situationer at man er glad for at være nabo til rideklubben og samtidig bo i den mere rolige ende af byen:-) Mi egen haffer plejer heldigvis at tage det meget roligt, der ska være massehysteri før hun blir tændt8-)

Godt nytår:-D:-D:-D

Knus Tine:-D

Håber alle har haft en rigtig god jul:-D

17" sadel til salg for 500,-, få mere information om sadlen her: http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=9&i=25721&t=25721

Byghalm købes, få mere information her: http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=26&i=561&t=561
0
0
Svar på denne tråd
 
 hygge med veninde
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 22:16
Skal ned til en veninde og hygge!! vi skal være alene og derfor også selv lave mad.. det skal nok blive sjovt *SS*!!

Godt nytår


Venlig hilsen
Christine og Zharda {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 til Århus eller Hinnerup :D
Forfatter: 
Dato:  30-12-2002 22:57
he he... hvis i da ved hvor Hinnerup ligger!

vi er en flok mennesker der holder nytår sammen hvert år, og i år skal det så foregå hjemme hos os! men mig og min veninde tager så til Århus eller Hinnerup til fest efter 12... kommer lidt an på hvor der er mest gang i den ;D (jeg kender ik rigtig min venindes venner, så det ska nok bli sjovt ;D)

lige nu er jeg slet ik i humør til en skid, for min bedste veninde er nede på New Zealand og jeg savner hende for vildt, og det er hende jeg plejer at feste med :( heldigvis har jeg hendes søde kæreste som er en af mine bedste venner... ham snakker jeg meget med, men til en fest gør ham og han drenge venner altså ik li det hele ;)

men jeg glææææder mig, og specielt til at smage champanien... elsker det :)


knuZer Pernille¤ som før hed Pernille (milla)

"Erfaring er uden tvivl den værste læremester...
den giver dig prøven FØR du har læst pensum!!!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: tja....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2002 00:44
Jeg får besøg af en god veninde...... og øh, det med mad har vi ikke rigtigt fundet ud af endnu, det kan ikke lade sig gøre at lave mad i mit køkken (1 m2 og ingen ovne, intet komfur, men en løs kogeplade), det er for sent at bestille bord på en restaurant, så det ender nok med at vi kører til Assens og spiser hos min mor og hendes kæreste, hvorefter vi kører tilbage til Odense og går i byen.
Venlig hilsen Tine :-)

"Keep your friends close and your enemies even closer"

Nu har jeg endelig fået lavet en hjemmeside, så prøv at gå ind på http://www.tinelykke.webbyen.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: tja....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2002 01:54
Jeg skal en smut til Esbjerg, ned til nogle af mine kollegaer ude fra Legoland. Vi bliver ikke så mange, men vi skal bare fyre den af, og sikkert også en tur i byen.

Godt Nytår allesammen!


M.v.h. Bente

-Life is a bitch and then you die
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  31-12-2002 09:59
Jeg skal bare være herhjemme :)

Min bedste veninde bor lige overfor mig, og traditionen tro, skal vi også være sammen nytårsaften. Vi tøffer så lidt frem og tilbage mellem husene - vældig hyggeligt :)

Godt nytår til alle på HN!

Hilsen Minna!


Orden er for de primitive - Kun genier behersker kaos ;-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Re: [OT] Hvad skal du Nyrtåsaften?
Forfatter: 
Dato:  31-12-2002 12:32
kæresten og jeg skal til nogen af hans venner i Vinderup....egentlig sammen med min kærestes bror og kone. Men de tog på sygehuset her i morges, da hun fik veer. Så vi er alle spændte på om det bliver i dag eller i morgen den lille ny bliver født....
Venligst, Lotte."Danske Oldenborg heste kan og vil"B-)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg skal.....
Forfatter: 
Dato:  31-12-2002 14:46
.... spise sammen med kæresten i vores lejlighed. Vi skal have hjemmelavet tomatsuppe til forret, og så skal vi have dådyrmørbrad m. råstegte kartofler, vildt sauce og salat til hovedret.

Senere på aftenen tager han rundt til hans venner, og jeg tager ud til nogle af mine venner, og så mødes vi senere nede i byen....

-Christina

*Det er lysten til at ville, der giver evnen til at kunne*

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider