Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Salg af gamle malerier
Forfatter: 
Dato:  08-10-2023 16:36

Jeg har nogle gamle malerier som bare står i et hjørne og samler støv.

De er hverken Picasso eller Rembrandt, men jeg synes dog de er for gode til at forære væk, men hvem køber sådan nogle gamle malerier i dagens Danmark?

 


 

 

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan få dem vurderet
Forfatter: 
Dato:  08-10-2023 22:31

Af et auktionshus. Hvis du kan læse signaturen (nede i enten højre eller venstre hjørne evt bagpå lærredet) kan du selv søge på kunstneren.

Desværre er der masser af billeder og der har/er også mange amatørkunstnere, som ophav, så selvom et billede ser dyrt ud (guldrammer fx) er de nødvendigvis ikke dyre.

 

Jeg har selv købt en del fra Laurit.com, der har kostet 500 kr (og gebyr), men det var fordi, de var pæne (Nogle var ved nærmere eftersyn ikke det, men et par grimme var pænere og mere interessante, SÅ!). I det hele taget skal man kun købe kunst fordi, man gider have det hængende- eller vil støtte kunstneren.

 

Jeg har også købt billeder for ingen penge i genbrugsbutikker. De går retur, når jeg er træt af at se på dem. Win-win!


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 PS: Fotobevis
Forfatter: 
Dato:  08-10-2023 22:37

Du kan også bre ende et billede af signaturen, og et af billedet, så vil det være nemt at vurdere, om billederne er noget værd.


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider