Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Empath ,sensitiv ,spirituelle evner ?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2023 16:20

Vil hører her inde om et generelt spørgsmål .. ligesom nogen fx kan med hånd pålæggelse .. om nogen kender til nogen ,som kan uden hånd pålæggelse .Som er gode til dette,som så kan sige fx hvad man har mht sygdom i kroppen ..Hvis ja nogen som kender nogen som hjælper gratis med dette ? (På fjern distance )

0
0
Svar på denne tråd
 
 Så du søger
Forfatter: 
Dato:  02-08-2023 01:21

Helbredende håndspålæggelse- uden fysisk håndspålæggelse?

Er det så ikke mere et medie, du skal have fat i? Drejer det sig om en hest, eller et menneske?

 

Jeg ønsker dig alt godt, men jeg tror, du enten skal have fat i en dyrlæge/læge. Det andet kan nemt blive en dyr og dårlig fornøjelse.

 

Beklager, du ikke fik, det ønskede svar fra mig, jeg er skeptiker, og måske vil du finde dette svar hårdt/uønsket. Men tænk dig meget godt om inden, du lægger dit hjerte og pengepung i en eller anden charlatans hånd. Det bliver hurtigt særdeles kostbart. Pas på dig selv!

 

Som ikketroende, kan jeg godt finde fred i en gudstjeneste. Har du evt overvejet at tale med en præst?

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Magi nej - logik ja
Forfatter: 
Dato:  02-08-2023 17:04
Jeg er nok meget tæt på Tine.

Kender jeg nogen, som på mysti-magisk vis kan sige noget fornuftigt om helbredet, uden at kende dig indgående på forhånd, eller fysisk mødes med dig, tale med dig og undersøge dig?
Næ...det har jeg ikke facit til.

Men, ja, ring til egen læge, fortæl hvad der bekymrer.
Hvis du ikke magter ret mange gange fysisk fremmøde pga helbredet, så kan du evt bede om at starte med en samtale pr telefon, hvor du og lægen får overblik via samtale om hvad der bekymrer.
Og så bagefter en gang møde med objektiv undersøgelse, blodprøve og lignende.
Og så svar /revurdere videre plan pr tlf.

Sådan kan man nå langt.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Somatisk eller psykologisk
Forfatter: 
Dato:  17-08-2023 09:49

Hej med dig.

 

Det kan være svært at vurdere på afstand, men du er meget velkommen til at kontakte mig (se kontaktoplysninger på http://www.denkroelledehjerne.dk). Så kan jeg i hvert fald pege dig i retning af, om der umiddelbart er tale om nogen fysiske/somatiske problemer eller om det mere tyder på noget psykisk/psykologisk, som sagtens kan manifestere sig kropsligt.

 

Mvh.
Christoffer

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider