Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Voksenridning for begyndere?
Forfatter: 
Dato:  08-04-2023 00:54

Kære erfarne ryttere,

 

Vi er to kvinder i slut tyverne, som aldrig har fået udlevet vores drøm om at gå til ridning. Vi har derfor besluttet os for at starte på et voksen begynderhold, men vi har lidt svært ved at gennemskue, hvor vi skal starte :)
Er der nogen, som kan anbefale en god og begyndervenlig rideskole for voksne, gerne i nærområdet af Horsens eller Vejle?

Vi har aldrig redet, og starter derfor på ultimativt laveste niveau :)

 

på forhånd mange tak!

0
0
Svar på denne tråd
 
 De lokale
Forfatter: 
Dato:  09-04-2023 23:25
Jeg havde simpelthen bare spurgt de lokale steder.

Find ud af, hvor mange stedet der er indenfor jeres lokalområde.
Tag ud og besøg dem og tal med underviseren.
Måske, hvad med en prøvetime??

Er det helt umuligt, så er der folk indenfor enhver hobby som gerne hjælper folk i gang.
Alternativt kunne i fx lave opslag i lokalområdets Facebook grupper, og spørg om der findes nogen, som har en sød hest i kan få part på, og få undervisning på.

Det, at få et andet menneske, til at elske det, som man selv elsker, det er en ret fed følelse. Dem, der har opdaget, hvor fed den følelse er, hjælper gerne nye i gang.

Gad vide, om der ikke findes en hest derude, som kan være et "gateway drug" for jer?

...
Min Aslan lader jeg fx gerne børn og andre absolutte nybegyndere ride på.
For en måneds tid siden, så kiggede en ven forbi for at se stedet. Hans to drenge fik da lige en tur.
Mens vi stod og snakkede, så red den ene dreng rundt omkring os i en stor volte. I galop. Uden sadel. Med et kæmpe smil.
Hesten vidste godt selv, at den var en meget dygtig dreng, og gav et barn en god oplevelse med vilje.

Var jeg stolt? Ja!
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider