Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hormonel hoppe
Forfatter: 
Dato:  31-08-2022 17:53

Hej

 

længe siden jeg har skrevet herinde, men here goes, jeg har mistet min skønne hoppe her i sommer. og står og kigger efter ny, og ser så en billig til salg pga hormoner, og som ikke videne om hormoner, er der noget at gøre, jeg havde selv en meget som i meget meget sensitiv dame efter Michellino/ Victory, så er vant til de lidt følsomme, udafreagerede damer, men der kunne arbejdes med hendes sensitivitet, kan man det med en dame som er ramt af hormonel adfærd. Eller er det bare en man måske bare skal holde sig fra.

 

Mvh Iwanna

0
0
Svar på denne tråd
 
 Varierer
Forfatter: 
Dato:  31-08-2022 22:27
Jeg indrømmer blankt, at jeg har ikke haft hoppe som voksen.

Men, ud fra mine venners beskrivelser af deres erfaringer, lyder det til at "hormonel ubalance kan dække over alt fea
-nuværende ejer er en idiot, og kan ikke lide at sige det højt, og taler i stedet de somom at problemet er hos hesten og slet ikke manglende basis kompetencer hos hesten...
- hesten har reel hormonbalance. Relevant udredning og caslick eller andet simpelt kan løse problemet.
- Hesten har hormon problemer og er cirka lige så stabil som en flaske nitroglycerin. Sparker, er generelt farlig at omgås. Er forsøgt relevant behandlet, men det lykkedes ikke.

Så - det kan være mildt, eller massive problemer.
Jeg har bare et spørgsmål - hvis det var nemt at fixe med fx en caslick, hvorfor pokker har sælger så ikke gjort det og solgt hesten til fuld pris?
Så, rådfør dig og forbered dig på at løbe skrigende videre.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider