Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Omlakkering eller folie til bil?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2022 15:09

Hej Hestenettet.

 

Jeg går og drømmer om at give min bil et lift i form at farveskift. Syntes det er dyrt med omlakkering og har derfor kigget på folie til bil.

 

I samme forbindelse har jeg fundet en hjemme side (link nederst), til en bilindpakker som siger at folie til bil, ud over at farven, desuden beskytter bilen imod ridser og buler.

 

Mit spørgsmål til jer er så:

Nogle som har erfaring med folie til bil? og som kan nævne nogle af ulemperne ved folie? Umiddelbart virker det kun som en smartere og billigere løsning, når jeg læser på nettet.

 

På forhånd tak!

(SEO Link fjernet af Admin)

0
3
Svar på denne tråd
 
 Altså ...
Forfatter: 
Dato:  09-06-2022 22:10

.... Hvis jeg var dig, ville jeg finde et forum for bilentusiaster og så spørge der.

 

Eller tror du bare, at du er smart ved at pakke en reklame for dit firma ind som et spørgsmål?


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 
 forum...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2022 08:21

Nok ikke det rette forum - tror hestemennesker har andet at bruge deres penge på end at foliere deres bil

 

Er der i det hele taget nogen der omlakerer mere? jeg troede alt hvar gået op i foliering.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 sorry..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2022 09:00

Tak for svar!
Har muligvis ramt det forkerte forum..

troede blot at heste-nettet havde udviklet sig til at være meget mere end "kun" heste.

 

Stadig kæmpe fan af ridning ;-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Modsatte grøft
Forfatter: 
Dato:  10-06-2022 17:48
Jeg har altid siddet i modsatte grøft, og trivedes med det.

Kører i relativ billige biler.
Efter et par år i mine hænder, er dæktrykket nytjekket, olie skiftet, men det er også DEN bil du kan finde med næsen ved at gå efter duften af våd hund, og bilen er imprægneret af snavs.

Den livsstil, som imprægnere biler i snavs er ikke billig, men man føler sig lykkelig.

Jeg aner ikke hvad lakering eller folie koster - who cares?
2
0
Svar på denne tråd
 
 Folie på bil
Forfatter: 
Dato:  13-08-2022 21:22

Fordelene ved folie er det er billigere end en hellakering og. beskytter den originale lak mod stenslag, ridser mv, samt kommer der en skade på folien er det nemmere og billigere at få nyt folie, end en lakering ved en skade.

 

Ulemperne er derimod at det har en begrænset levetid +-5 år ca og det er slut med at køre bilen i vaskehal, da folien så bliver mat.

 

Find nogen der benytter sig af anerkendte mærker som F.eks M3 eller Avery Dennison.

Kører selv med Avery Dennison Blue Diamond på 3. år nu.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Med-spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  24-08-2022 15:56

Nu hvor tråden er begyndt, så jeg muligheden for selv at skrive noget. Har nemlig overvejet folie, men er i tvivl om det holder i længden?


Kristian

Ridde entusiast og ejer af Danish Terrace

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider