Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Dør dine planter?
Forfatter: 
Dato:  22-09-2021 11:06

Kære Hestenet

 

Vi er et team som prøver at løse problemet med at holde ens indendørs planter i live.

 

Vi har tænkt os at udvikle en app hvor man kan tilføje sine planter og derefter have en vanding+gødningskalender til dem. Man vil desuden kunne sende billeder af plantesygdom direkte til en ekspert hos plantorama.

 

For at gøre dette, har vi brug for data til at vurdere om det noget folket rent faktisk vil have.

Her er et link til vores spørgeskema:
docs.google.com/forms/d/e/ 1FAIpQLSfPDSdvQjvYT91D...4YnD9fPFzY- 1EwOkIIdQ/viewform

 

Håber at I kan hjælpe, spørgeskemaet er meget kort

0
0
Svar på denne tråd
 
 P.S omkring appen
Forfatter: 
Dato:  22-09-2021 11:11

Glemte at tilføje, at vi også overvejer at point-system som vil give dig rabat ved dit næste køb i plantecenteret :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enkel løsning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2021 21:59
Aloe Vera.
Brændende kærlighed.
Agave
Tentakeltræ (sukulent, jeg kender ikke det officielle navn.)

De har alle mere end 80% change for at overleve længere end en buket, og mindst 30-50% change for at overleve det næste år.

Aloe veraen er dog lidt gul.
What's the problem?
Vi kan ikke være gode til alt, og hellere kunne de ting jeg kan og at være elendig til potteplanter er en mild ting at være dårlig til.

App's ændre ikke på, at det heelt sikkert er katten der har taget vandkanden. Gøde? Uhørt ambitionsniveau.
Who cares I don't, fordi der er vigtigere ting.
Hvad nu, hvis potteplanters mortalitet er et udtryk for prioritering?
1
0
Svar på denne tråd
 
 Brændende kærlighed
Forfatter: 
Dato:  23-09-2021 17:38

Dr. Who apropos katte så er kalanchoe/brændende kærlighed giftige for dem. De stod ikke på den liste over giftige potteplanter, jeg havde tjekket, men da min killing begyndte at pille i en slog jeg det op.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for tippet!
Forfatter: 
Dato:  23-09-2021 18:59

Er det deher lømler du tænker på?

Jeg aner ikke hvorfor, men de er vilde med duften af wrap, går lige derud og putter sig der...

 

 

har ikke brændende kærlighed i huset lige nu - den sidste overlevede 2 mdr.

 

Men, tak for tippet!

Billede

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider