Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Praktikplads/læreplads
Forfatter: 
Dato:  09-08-2021 19:46

Hej derude på hestenettet Håber nogle kan hjælpe..

 

Jeg er lidt nysgerrig på om nogle evt. har erfaring i forhold til at skulle finde praktik/læreplads indfor hesteverden. Jeg har en datter som er ved at tage hestemanager uddannelsen og er startet her d.9/8 og skal have fundet en praktikplads til her omkring efterårsferien og en læreplads indefor et 1/2 år. Hun brænder for dressurverdenen og har selv redet i mange år.

 

Nogle der ved hvem man kan kontakte og hvor og har jeg skrevet det rigtige sted herinde på hestenettet?

 

Med venlig hilsen Mie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Praktikplads
Forfatter: 
Dato:  10-08-2021 11:30

På Praktikpladsen.dk går du ind og søger på uddannelsen, så kommer der en liste med godkendte steder. Der står også hvem der allerede har elever og hvornår perioden udløber. Så er det bare at sætte elevpladssøgningen i gang. Vær forberedt på at det kan være nødvendigt at flytte alt efter hvor pladserne er...

OG gå i træning med at gå meget. ;)

 

Hilsen en mor til en nyuddannet

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 praktik/læreplads
Forfatter: 
Dato:  10-08-2021 16:44

Tusind tak for dit gode råd Det vil jeg tjekke ud med det samme!

Var det svært for jer at finde en ledig plads og var det nok bare at lave en elevpladssøgning på nettet eller var I ude og besøge stederne uden ansøgning?

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider