Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Pressemøder om Corona-virus i marts
Forfatter: 
Dato:  22-04-2020 15:32

Kære Heste-nettere

Jeg er igang med et bachelorprojekt, der omhandler statsministerens taler på pressemøderne i marts - hvordan de blev modtaget, og hvordan de bidrog til adfærdsændringer hos befolkningen.

 

Derfor har vi lavet dette spørgeskema, som I meget gerne må besvare og dele videre ud i jeres netværk, så vi kan få så mange besvarelser som muligt - Corona-virussen berører jo os alle, og derfor er alle svar en kæmpe hjælp for os!

 

På forhånd mange tak for jeres tid og besvarelser

 

forms.office.com/Pages/ ResponsePage.aspx?id=5- BwOm5ElkS6hHAtMdvoMNoz...LunXbORjhU

0
1
Svar på denne tråd
 
 Alternative svar
Forfatter: 
Dato:  23-04-2020 08:04
I jeres svar er skalaen todelt - fordi det er regler og statsministeren siger det - vs samfundssind.

I mangler alternativer.
Jeg har fx gjort som jeg har gjort pga faglighed.
Jeg er på flere punkter ikke enig med myndighederne - men tager de forholdsregler jeg har gjort pga hvad jeg grundlæggende mener er "det rigtige og sande at gøre".

Og øj, hvor jeg savner logisk konsistens i udmeldinger!
Fx hvorfor skal man ikke anvende værnemidler på 1-2 meters afstand som sundhedsfaglig personale, men reglerne er strammere for frisører??
Man kan fx gøre sig munter over, at jeg skal på arbejde når jeg har været rask i 2 døgn, jeg har været hundesyg med Corona. Min mand har skulle passe arbejde indtil mit podningssvar lå der. Så skulle han pludselig blive hjemme, fordi konen var positiv.
Hvis det havde været ham, der var syg, og mig, der var rask, så skulle jeg møde ind men ikke podes, fordi podningssvar på asymptomatiske læger er ligemeget - vi skal møde op.

Osv.
Det var rigtigt at lukke ned.
Men, det ville være lækkert med logisk gennemførte og sammenhængende regler nu.
3
1
Svar på denne tråd
 
 Tak for inputs, Doctor Who
Forfatter: 
Dato:  23-04-2020 12:59

Tusinde tak for inputs, Doctor Who - det er meget brugbart.

Vi har været nødt til at afgrænse vores respondenter meget i spørgeskemaet ift. vores problemformulering - at undersøge kommunikationen inden for dette emne er bredt, og derfor er vores svarmuligheder valgt ud fra hypoteser og teorier om vores problemfelt. Det betyder, at der ikke bliver plads til alle nuancer, og det er selvfølgelig ærgerligt, men det har vi været nødt til aht. bearbejdningen af data.

 

At undersøge inkonsistensen i kommunikationen havde været et helt andet emne, som også er relevant for vores felt at undersøge - men det bliver desværre, i vores opgave, blot en sidebemærkning.

 

Jeg er dog helt enig med dig og forstår dine frustrationer, som jeg tror, der er mange, der deler lige nu - både blandt eksperter, fagfolk og lægmand.

 

Venlig hilsen Nynne

0
1
Svar på denne tråd
 
 Besvaret & Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  23-04-2020 14:16

Hej Nynne. Hermed besvaret. Held og lykke med eksamen og opgaven.

 

Mvh Christian -

Konsulent for Billig Fitness

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  23-04-2020 17:05
Tusinde tak for din besvarelse Christian! ??

Vh Nynne
0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider