Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ældre studerende på veterinærmedicin?
Forfatter: 
Dato:  01-11-2019 12:52

Findes der mon nogen herinde, der har læst til dyrlæge i en moden alder? Jeg tænker, at man er startet som 30-årig eller ældre..

 

Mine planer om at starte afhænger dog meget af, om uddannelsesloftet bliver fjernet snart. Ellers venter der fem års yderligere karantæne.

 

Mens der er mange ting, der taler for at tage uddannelsen, har jeg dog også mange bekymringer. Mest økonomiske, egentlig. Fx om man finde et relevant studiejob, der kan hjælpe en økonomisk igennem, når SU'en slipper op?

 

Er der nogen, der vil udveksle erfaringer, evt fra at have taget en anden videregående udddannelse i en sen alder (relativt)?

 

/Helene

0
0
Svar på denne tråd
 
 7 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2019 14:13

Jeg er igang med videregående uddannelse, jeg er lige startet på kandidaten, jeg er 34. Jeg har rigeligt med SU klip tilbage, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det kan hænge sammen. Mht. studierelevant så har jeg oplevet at set er sværere som ældre qua min baggrund. Min profil er virkelig stærk, hvilket jeg desværre flere gange er blevet fravalgt på.

 

Du skal være opmærksom på hvor meget tid dit studie vil kræve. Jeg har ikke ret mange forelæsninger hver uge, tilgengæld har jeg stor læsemængde. Men så igen, hvor meget man læser er individuelt.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider