Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sofa og hundehår...
Forfatter: 
Dato:  17-10-2019 12:02

Hej

 

Jeg ville høre, om der er nogen, der kan anbefale en sofa, der er nem at rengøre for hundehår? Jeg er pænt træt af, at jeg ikke kan fjerne hundehår fra vores stof sofa. Nu tænker vi at købe en ny. Jeg har en dansk/svensk gårdhund, så det er korte hår. Lædersofa er ikke en løsning, de bliver ridsede. Og nej, hunden kan ikke ligge på gulvet😅

 

Mvh Louise

0
1
Svar på denne tråd
 
 Stofsofa
Forfatter: 
Dato:  17-10-2019 13:59

Vi har sådan en her fra Bilka og en Bullmastiff på 75 kg, der fylder godt i landskabet, OG gerne må være i sofaen også ;-) Hans lysebrune korte hår synes jeg er lette at fjerne fra sofaen (men IKKE fra gulvtæpper m.v.).

 

Jeg vil hellere skifte min sofa lidt oftere og så købe en, der ikke er hammer dyr :-) Jeg lægger dog ofte et tæppe, som han må ligge på, da det er lettere at holde rent, smide i vaskemaskinen og få fjernet en evt. lugt af hund.

 

www.bilka.dk/bolig/sofaer/sofaer- med-chaiselong/rom-sofa---vendbar- chaiselong-lysegraa-med-traeben/p/ 100238623?=https:// clickserve.dartsearch.net/link/ click?lid=927000443282..._url=https: //www.bilka.dk/bolig/sofaer/sofaer- med-chaiselong/rom-sofa---vendbar- chaiselong-lysegraa-med-traeben/p/ 100238623?&cmpid=aw_br...gLrlfD_BwE


 

Transport til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland, evt. incl. billetter - www.karkon.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofa med tæpper over?
Forfatter: 
Dato:  18-10-2019 08:48
Hvad med at købe nogle store tæpper og drapere over sofaen??

Vi havde katte og skal have katte igen.
Og så er styk cocker / golden retriever blanding, som jeg går lange ture med i alt slags vejr og alle underlag.

Vi har købt nogle kæmpe tæpper i ikea.
Hen over sofaen med dem.
Og så rystes de lidt før vi støvsuger og skiftes ud, når vi skal have gæster.
Det er ikke så fint og fancy som en ny sofa.
Men meget, meget billigere.
Og så er det bare let.

Køb, så I har to-tre sæt.
Et der er på, og er sæt til vask.
1
1
Svar på denne tråd
 
 Spejder/hundetæpper
Forfatter: 
Dato:  30-10-2019 19:42

Og tæpper der kan vaskes (og er pæne) bruger vi. Det er det nemmeste, men de skal kunne være i vaskemaskinen. Så kan man også vaske bræk mv uheld af.

 

Desværre har min svigermor foræret mig et kæmpestort tæppe- og diverse fåreulds tingester til underlag i sengene. Og de kan ikke vaskes/er uegnede til vask. Så de ryger ud på tørresnoren, men det er aldrig helt godt, da de er meget tunge. Så ryger snorene bare ned.

 


Mvh

Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vælg lædersofa
Forfatter: 
Dato:  13-12-2019 10:09

Jeg vil helt sikkert anbefale en lædersofa, da de er nemme at rengøre. Jeg har selv både hund og kat, som faktisk har ødelagt min stofsofa. Gå derfor med en lædersofa, der er nem at støvsuge.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider