Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Ultralyd, slankebehandling
Forfatter: 
Dato:  28-08-2019 12:15

Halløj

 

Det er ikke tit jeg kommer her mere, for her er godt nok stille.

 

Men.... nu har jeg brug for jeres mening og evt. erfaring.

 

I kender vel godt det her med, at det kan være svært at tabe sig. Der sidder fedt de mest irriterende steder, og det er ikke pænt, og det der med bikini bruger man ikke.

 

Nå, men så fik jeg en mail fra sweetdeal om en behandling, som kan smadre fedtcellerne, så der aldrig sætter sig fedt lige der mere. Jeg tænkte, at det er da helt genialt, for så kan jeg få den flotte flade mave, som jeg altid har drømt om.

 

Men, som så meget andet, så tænker man sig jo nogen gange godt om, og vejer lidt frem og tilbage, og jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal synes om det. Jeg mener, det virker til at være meget effektivt, hvis det da overhovedet virker, men jeg tænker, at hvis der så aldrig kommer fedt der på kroppen igen, så må det da sætte sig andre steder, forudsat at man tager på selvfølgelig.

 

Her er et link

cavi-lipo.dk/omcavilipo2.html

 

Hvis I kender til det, har hørt om det, har en mening om det, har prøvet det, så læg gerne en kommentar



Skrev hende den tykke, som er blevet mor...



Alle mennesker er født lige dumme

- nogen får bare mere ud af det end andre

0
0
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  28-08-2019 14:03

Piratos : jeg har sendt dig en pb

 


:O)

1
0
Svar på denne tråd
 
 Slank uden kamp
Forfatter: 
Dato:  29-08-2019 08:38

 

Hvis du tror på dét, tror du så også på julemanden og storken?
Spis efter din blodtype og du undgår overflødig fedt samt foderrelaterede sygdomme.

 


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
1
Svar på denne tråd
 
 Hvis det er for godt....
Forfatter: 
Dato:  30-08-2019 18:27
... Til at være sandt, så er det nok ikke sandt.


Vend den om.
Hvis man på mystimagisk vis kunne gøre en simpel, risikofri ting og komme af med overflødig fedt.
Det virkede!
Det var nemt!
Det var sikkert / få bivirkninger.


Hvorfor pokker har du så hørt om det via sweat deal?
Det ville da rydde avisernes overskrifter med sådan et gennembrud.
Opfinderen ville blive hyldet med en nobelpris for at løse et globalt helbredsproblem
Og ejerne af teknologien ville være faktisk rige, for bare de kosmetiske tiltag ville repræsentere et kæmpe, globalt marked...

Næ, varig vægttab kommer via livsstilsændringer.
2
1
Svar på denne tråd
 
 Beklager....
Forfatter: 
Dato:  31-08-2019 07:57

...men de ovenstående har desværre ret. Som min chef plejer at sige: der er kun én vej frem - luk munden og let røven

 

Jeg googlede lige lidt, og hvis man er sådan en gennemsnitlig kvinde med et par dansehåndtag, lidt ridebukselår og en lilke top på maven, så vil prisen for behandlingerne nok snige sig op på 3-4.000 kr. De penge vil være væsentligt bedre investeret i en bootcamp i dit lokale fitnesscenter

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider