Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 FB lukker salgsgrupper
Forfatter: 
Dato:  12-08-2019 19:10
Kan vi håber på, at facebook nu kan give en hjælpende hånd til sider som Heste-nettet .

Jeg tænker på, at de lukker salgssider og -grupper med dyr. Og at der derfor kunne blive lidt mere liv herinde !

Der var jo engang, hvor der var flere hundrede salgsheste herinde. Dansk oldenborg avl hjemmeside havde altid 15-20 stykker.


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

4
1
Svar på denne tråd
 
 Det kunne...
Forfatter: 
Dato:  14-08-2019 22:57

... Være rart, hvis salgshestene kom tilbage hertil.

 

Salgssiderne på Fcebook er virkeligt uoverskuelige, og det er svært at finde den rigtige hest derinde. Nok er der en søgefunktion, men den er begrænset, så det er som at lede efter en nål i en høstak at finde heste på FB.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

2
0
Svar på denne tråd
 
 Salg af dyr
Forfatter: 
Dato:  15-08-2019 16:21

Er det ikke ved at være et par år siden, det blev ulovligt at handle dyr på Facebook? Det har i hvert fald været forbudt temmlig længe ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Jo, men det er nyt
Forfatter: 
Dato:  15-08-2019 17:39
Jo, det er gamle nyheder at det er forbudt at handle med fx våben og dyr på Facebook.

Det nye er, at de er begyndt at håndhæve det...
2
1
Svar på denne tråd
 
 Gammel nyhed
Forfatter: 
Dato:  15-08-2019 21:22
Ja det er det, men fb har den sidste tid lukket mange grupper ned.

Så jeg synes først det bliver effektueret nu.
Men jeg håber, det giver lidt liv her.

...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

0
1
Svar på denne tråd
 
 Gratis annoncer (Y)
Forfatter: 
Dato:  23-08-2019 08:59

 

Der bliver typisk og forsat annonceret på de gratis sider som gul&gratis samt hestegalleri. Jeg har solgt flere af vores heste i år (pga. nedskæring) igennem de sider.

 

Havde en her på HN, men det var ikke herigennem den blev solgt.

 

2 blev faktisk solgt igennem fb, men det var ikke i en annonce, men pga. en kommentar.

Syntes fb. annoncer hurtigt drukner i useriøse henvendelser, folk tænker sig om inden de tager knoglen og ringer eller sender en mail, er min erfaring. =)

 

Har en tilbage som jeg overvejer Ridehesten til, da den skal sælges som ridehest / brugshest.


 

 

~ Anette

 

 

 

www.vind-alarm-danmark.eu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Køber og sælger på FB
Forfatter: 
Dato:  24-08-2019 23:15

Jeg har købt og solgt de sidste tre heste på FB og søger nu ny ridehest derinde også.

 

Men det kræver sit, at følge med annoncerne derinde.

Jeg håber ikke det lukkes helt ned, da jeg godt kan lide at annoncerne er gratis.

Det er rigtig mange år siden jeg har brugt HN til at handle hest igennem.

 


Fysioterapi og træning til ryttere

Sadel fitter for WOW sadler

http://www.wowsaddles.com

Facebook - Lauenborg fysioterapi

www.lauenborgfys.dk

www.staldlauenborg.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Gratis annoncering
Forfatter: 
Dato:  01-09-2019 12:12

Jeg tror, hvis HN gjorde det gratis at annoncere herinde, så ville flere komme herind. Det vil give mere trafik på siden, hvilket vil give mere liv på debatten ( dog bør de lave platformen om, så det ikke er så tungt at skrive herinde ).


Fysioterapi og træning til ryttere

Sadel fitter for WOW sadler

http://www.wowsaddles.com

Facebook - Lauenborg fysioterapi

www.lauenborgfys.dk

www.staldlauenborg.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 luk det l...rt...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2019 07:12

Se nu at komme ud af det FB,det er jo ikke andet end en gang ego,hvor folk skriver udelukkende for at rakke hinanden ned,når de ikke har så meget mod så de kan tale direkte til hinanden.

FB har ødelagt så mange små hyggelige debat sider.

Lad os dog komme tilbage til hyggen,og ikke een gang overspillet cyper space masse ødelæggelse af den menneskelig hjerne.


People can`t accept the truth,they rather hide from it and hope it NEVER interferes with the fantasy they are living.

1
4
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider