Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Virker det eller ej?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2019 16:37

Hej heste-elskere.

 

Hvad har i undret jer over om virker eller ej? Altså et produkt eller en ting hvor i virkelig har tænkt jer over om det virker.

 

For mig har det været aktivt kul for tænderne :D

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 Virkning
Forfatter: 
Dato:  24-06-2019 17:37

Jah, jeg har sommetider undret mig over om Back On Track virkelig er så virksomt, eller om et hvilket som helst andet produkt ville gøre det samme ;)

 

Aktivt kul for tænderne? Det har jeg aldrig hørt om.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 Virker det?
Forfatter: 
Dato:  24-06-2019 23:06
De der smertestillende cremer. Indholdsstofferne er af NSAID familien, ligesom ipren.
Som påstås ikke at give systemiske bivirkninger, så man kan sagtens bruge det trods tidligere mavesår, mv. mod knæsmerter mv.

Jamen, for pokker!
Tænk logisk!
Hvis det virker ved at optages i blodet, og blive først til fx knæets indre, så skal det sgu også have systemiske bivirkninger.
Vejen er fra hud, til vener, til hjertet og ud i systemisk cirkulation.
Hvis det ikke virker ved at blive optaget fra hud og fordelt videre via karbanen, så skal man tro på, at det optages fra hud og fordeler sig via simpel osmose UDEN at ramme karrene.
Jamen, hvor realistisk er det lige?!
3
1
Svar på denne tråd
 
 Jo det har jeg da tit.
Forfatter: 
Dato:  25-06-2019 15:20

Specielt produkter (smørelse, gel, dråber) , der kan klare alt fra vorter til spaltet hår, og som INGEN bivirkninger har.

Der bliver jeg lidt skeptisk.

 

Men det der undrer mig mest lige for tiden, det er den stakkels person, der sidder ude bag skærmen, og ikke kan få sin "tommel op" knap til at virke !! Der har jeg da tænkt ; OM DEN IKKE VIRKER ??????


...100% Oldenborg ... 100% hest...

 

7
1
Svar på denne tråd
 
 Jeg undrer mig kraftigt
Forfatter: 
Dato:  01-07-2019 03:06

Over, at folk tror, de kan smide et indlæg- og forvente svar på underlige spørgeskemaundersøgelser og slet skjulte reklamer. Mon ikke du, Trisha 2, skulle tage en dosis CBD- mere? B-)

 

Eller lidt levertran?

 


Mvh

Tine

4
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  09-07-2019 10:02

Oxalia ha-ha

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 MSM til heste
Forfatter: 
Dato:  10-08-2019 18:05

MSM til heste.

Har i andre gode erfaringer der?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det var da underligt
Forfatter: 
Dato:  03-09-2019 09:39

Jeg kan ikke undre mig over et produkt, uden at have reklameret for det? Det er da til grin. Jeg har ikke engang sagt nogle steder, at det virker eller ej. Jeg spurgte blot om det virkede, og har undret mig over det?

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider