Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Strikkebøger
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 12:08

Jeg har en veninde, der er blevet bidt af strikkefeber og vil gerne give hende en strikkebog i gave. Jeg ved, hun allerede har www.saxo.com/dk/strik_debbie- bliss_indbundet_9788702249927 - er der nogen, der kan anbefale mig andre?

0
2
Svar på denne tråd
 
 Altså
Forfatter: 
Dato:  05-05-2019 23:11

Jeg har lige købt "Den store strikkebog" i Netto for en tid siden, og den er faktisk rigtig god, når det kommer til at vise drejet ret maskers indtagning- og den slags. Den kostede en 50 kr. Desuden er der en kort hækleanvisning, som selv jeg kan finde ud af.

 

Da jeg pt sidder og kæmper mig igennem "Strikkede katte og killinger", som har de mest håbløse forkortelser og forklaringer* (og opskrifterne er også fulde af fejl), så har strikkebogen været god. Jeg kan ikke bruge Youtubevideoer til ret meget (udover sjove katte).

 

Ellers er "Politikens" god. (Men er i flere udgaver!)

 

*Men drejet vrang er noget vrøvl!

 

Men, det kommer jo an på, hvor dygtig din veninde er! Selv er jeg gået død i en strikket siameser fordi, opskriften pludselig holder op med at hedde pind NN, gentag pind XY 4 gange- og hvor er jeg så?!

Og pinde 3.75- hvor fås de? (Jeg bruger 4).

(Lost in translations!)


Mvh

Tine

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bogpriser kan variere meget ..
Forfatter: 
Dato:  14-10-2019 13:54

.. og SAXO er oftest i den dyre ende. Så det kan ofte betale sig ikke at klikke køb i den første boghandel, men først søge på ISBN nummeret. Camillas veninde kunne f.eks. have sparet en del ved at købe den omtalte bog her:
rito.dk/strikkeboger/13783-strik- bog-af-debbie-bliss- 9788702249927.html

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider