Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 13000 kroner for en MOBIL???
Forfatter: 
Dato:  21-02-2019 12:52

Er det mig eller er det helt skørt at en mobiltelefon kan koste næsten 13.000 kroner?!?
mmm.dk/samsung-er-klar-med-foldbar- smartphone-og-en-helt-ny-galaxy-s10- serie.12223.html

Jeg vil ALDRIG give mere end 5000kroner for en mobil!!!

1
4
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-02-2019 17:41

Fuldstændig åndssvagt og helt ude i hampen IMO! Den lynhurtige udvikling inden for elektronik gør, at det aldrig nogensinde kan betale sig at betale så mange penge for sådan en tingest - og sikkert særligt ikke, når den er den første af sin slags.

 

Aldrig i livet, si'r jeg!


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
1
Svar på denne tråd
 
 tja...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2019 11:56

jeg tænker der skal nok være nogle der køber den.. og det er jo ikke anderledes at vi hestefolk bruger "for mange" penge på en hest

 

men jeg køber den altså ikke.. så hellere bruge pengene til noget der i min verden er mere fornuftigt og beholde min mobil..


Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
1
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2019 22:29

Altså, standarderne for heste når trods alt ikke at forandre SÅ meget på blot et par år, som teknik gør. De bliver heldigvis som regel først forældede omkring 20+ år ;D

 

Men jaja, der skal jo nok være nogen, der synes, det er vildeste sh!t, og bare MÅ eje det (håbløse) stykke elektronik. Det er det samme med iPhones... "EN NY IPHONE DEN MÅ JEG EJE FOR DEN ER DET HOTTESTE SKRALD PÅ MARKEDET LIGE NU OG DET ER APPLE OG JEG MÅ EJE DEN!!!!! "


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 8764/2357&&
Forfatter: 
Dato:  25-02-2019 09:33

En mobil er jo efterhånden ikke bare en mobil. Det en lille computer, et godt kamera hvor man kan filme og tage billeder i bevægelse, det fungerer som tv, en kalender og med diverse apps en personlig guide for folk.. Så jeg kan egentlig godt forstå at de koster penge..

Hvad folk bruger penge på er jo heldigvis op til dem selv 😉

 


"I used to have an open mind, but my brain kept falling out"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dyre mobiler
Forfatter: 
Dato:  05-03-2019 14:13

Jeg var engang en af dem, der købte en, dengang, ret dyr mobil. Det var dengang knaptlf var på vej ud og jeg købte LGs PRADA mobil og gav 4000 kr kontant. Dyrt i 2007. Men dengang var jeg modefreak. Nu er jeg jo hestefreak og gør ikke den slags tossestreger igen ( nok fordi jeg hellere vil bruge pengene på de 2 gamle hypper jeg har, end på en alt for dyr mobil )


 

 

Hvis livet føles lidt tungt og dagene ik blir helt som du vil.

Se da på livet som en hanhund: Ka det ik slikkes på el spises, pis på det og gå videre

0
0
Svar på denne tråd
 
 alt for dyrt
Forfatter: 
Dato:  07-04-2019 21:33

Alt for dyrt

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan få dem meget billigere
Forfatter: 
Dato:  16-04-2019 10:22

Hej

 

Jeg har selv for nylig købt Xiaomi MI A2 Lite, der kostede lige omkring 1.000 kr. Den er hurtig og god, så der er ingen grund til at investere i en Iphone eller Samsung, når andre mærker kan fås så billige.

 

Tag et kig på den!

 

/ Martin

1
0
Svar på denne tråd
 
 Du får lige et link til den
Forfatter: 
Dato:  16-04-2019 15:57

Til daglig driver jeg Moneytalk.dk og Gratislydbog.dk. Jeg ønsker at blive klogere på ridning.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider