Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Backpacker Pakkeliste
Forfatter: 
Dato:  22-12-2018 12:33

Hej!

 

Jeg ved der findes nogle backpackere herinde, så jeg ville bare lige dele min nye blog omkring backpacking rejser herinde :)

 

Den er i opstartsfasen, men jeg har netop oprettet en pakkeliste til jer der er tvivl omkring hvilke ting i skal have med på jeres eventyr. I kan se pakkelisten her.

 

Mvh Mikkel

0
2
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  22-12-2018 14:59

Jeg har ikke kigget på din liste, og jeg har desværre aldrig selv været afsted, men en rigtig rigtig RIGTIG vigtig ting: Forsikring!!!!


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Forsikring
Forfatter: 
Dato:  23-12-2018 14:03

Det har du ret i :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Meget brugbar
Forfatter: 
Dato:  26-01-2019 23:04

Jeg har selv været på et par backpackerrejser til bl.a. Thailand og Tanzania. Har haft mange af de samme ting i min rygsæk, men fik inspiration til et par nye tilføjelser til min næste tur.

 

Meget nyttig.


Bedste hilsner Michael

Bideskinner

1
0
Svar på denne tråd
 
 fed liste
Forfatter: 
Dato:  08-02-2019 14:14

Hej

 

Fed liste og fed blog BTW.

Jeg skal afted med min kæreste her til sommer (forhåbentligt). Hun har aldrig været ude og backpacke før, så har du nogle gode ideer til lande? Eventuelt inden for EU?


Mit navn er christian jeg driver virksomheden Baser/Baser ApS i min fritid. Jeg har redet som barn og ser frem til at komme til at ride igen.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Betalingskort
Forfatter: 
Dato:  18-02-2019 14:39

Fint guide. :)
Det er virkelig vigtig med mere end 1 betalingskort. Og husk at fordele dem i kufferent på værelset og et i pungen!


Har en lille landejendom med en hest pt :) og mit lille hobbyprojekt spiltjek.dk

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider