Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Online planlægningsværktøj
Forfatter: 
Dato:  19-11-2018 23:50

Hvor går man hen når svaret ikke lige kan ses på google...?;-)

 

Jeg skal stå for at skulle planlægge morgenmadshygge i min søns klasse. Jeg er ikke vant til at bruge Doodle, jeg har lige forsøgt mig lidt men kan ikke oprette de punkter jeg ønsker.

 

Jeg vil gerne skrive de 24 børns navne nedad i en kolonne og henad vil jeg gerne skrive; deltager blot i morgenmad, deltager også i klippe-klistre, brød, smør ovs.

Jeg har brug for at man både kan krydse af og skrive antal.

Kan jeg bruge Doodle eller vil I anbefale et andet online værktøj?

 

Håber at I kan hjælpe mig:-)

Kh. Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn...
Forfatter: 
Dato:  22-11-2018 11:14

Hej Mette,

 

Doodle er nok det bedste værktøj (såvidt jeg er bevidst) til at lave en sådan formular, hvor de andre forældre, også kan se hvad der er taget af "opgaver" og således.

 

De fleste elever på folkeskoler i dag har adgang til Skoletube - der er en masse værktøjer, og mange af dem kan man samarbejde med flere om. Men om én af dem er ideelle til formålet, ved jeg faktisk ikke.

 

Der findes også Google Forms/Analyser, som er et værktøj til at lave spørgeskemaer - jeg har ikke selv brugt det endnu, men måske kan man lave noget i stil med det du eftersøger, og som kan fungere ved at alle kan se, hvad der er valgt/ikke valgt.

 

Alternativ kan du jo bruge klassens intra-side til at oprette et indlæg, hvor du skriver med tilmelding og opgavefordeling, og så lade forældrene tilmelde sig derigennem. Du kan måske få en af klassens lærere til at hjælpe dig.

 

Håer det hjalp lidt :) Held og lykke med morgenmadsarrangementet!


♥ Damm ♥

-en engel i forklædning

Hvad du ikke dør af, gør dig stærkere!

-i så fald må jeg være rigtig stærk!
Verdens bedste pony; Thorsen!
-jeg var bare heldig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvorfor ikke
Forfatter: 
Dato:  22-11-2018 21:17

Hej Spoerger.

Hvis det bare er til dig selv, hvorfor bruger du så ikke bare Google Sheets, eller et ganske almindeligt excel regneark?

0
0
Svar på denne tråd
 
 eller Ipad
Forfatter: 
Dato:  22-11-2018 21:24

Eller har du en ipad, kan du altid bruge appen keynote mener jeg den hedder (ligesom excel), og filerne her opbevares rigtig smart i skyen

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Doodle
Forfatter: 
Dato:  23-11-2018 14:44

Min chef gør det meget i Doodle når der skal afholdes arrangementer, så vidt jeg kan gennemskue opretter hun det som afstemning. Der oprettes de valgmuligheder der er, og så skriver vi os selv på når vi går ind.


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Her i butikken bruger vi doodle
Forfatter: 
Dato:  23-11-2018 15:34

Heej,

jeg kan totalt godt sætte mig ind i din situation. Men doodle er altså bare godt også. Her i vores butik bruger vi doodle til når vi afholder det store palleløfter-ræs

 

Synes egentligt også facebook har nogle gode funktioner til det


Elsker Elsker elsker de nye Maileg julenisser 2018

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider