Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Erfaring med mønstergården i Hillerød
Forfatter: 
Dato:  20-08-2018 14:40

Hej Allesammen,

 

Jeg vil bare høre om jeres erfaring og oplevelser med Katjas salgstald på Mønstergården i Hillerød

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg stoler IKKE på hende
Forfatter: 
Dato:  03-09-2018 14:37

Jeg skulle havde købt en hest af hende , dyrlægen var ovenikøbet bestilt til handsels undersøgelse ...

 

men der var ting der bare virkede for mærkeligt og ting hun ikke ville eller kunne bevise over for mig ..

 

Hun er på ingen måder til at forhandle med ikke engang en lille smule , prøve tid er no go for hende , på trods af at omatlte hest havde nogle problemer som hun mente ikke var noget alvorligt .. men hun ville alligevel ikke gå med til at handlen kunne gå tilbage hvis det prolem han havde ville blive et stort problem , ( jeg kan uddybe dette i privat besked ) ...

 

 

Jeg har set på hendes salgs side at hun har haft en anden hest til slag til 40.000 nu er den nede på 27. 000 når folk spøger hende om hvorfor der er sådan et stort spring og nedslag siger hun bare at hesten ikke blev solgt for 40 og så må hun jo gå ned i pris.

 

 

Mit råd er ihvertfalde at du ikke skal købe hest hos hende , hendes heste er ikke billiger end andre heste :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  03-09-2018 14:39

jeg ved ikke hvorfor alle de ekstara "A´er" er med i teksten .. jeg prøvede at fjernde dem men det hjælp så ikke kan jeg se :-D

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  03-09-2018 18:14

Det er godt nok nogle år siden, jeg red på rideskolen, der ligger som nabo til gården, men hvis det stadig kører som det gjorde dengang, vil jeg bestemt ikke anbefale stedet.

 

Dengang brød jeg mig ikke om selv at ride i ridehuset (som de to gårde delte), når nogle af hendes heste skulle prøverides - har overværet mange ryttere få nogle meget grimme oplevelser på hendes salgsheste.

 

Jeg så også salgsannoncer for heste, som slet ikke stemte overens med hvordan hesten eller dens niveau var i virkeligheden.

 

Dengang havde hun desværre også en tendens til at tale ret ubehageligt til folk.

 

Men det kan jo have ændret sig på de 12 år, der er gået - det håber jeg :-)

 


PAAtvaers

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider