Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Bakkamera på trailer
Forfatter: 
Dato:  15-07-2018 18:28
Halløjsa. Alle ved at hestenettet er oraklet og ved alt. Hvem herinde har prøvet at monterer bakkamera på traileren og hvordan gjorde i ??? Vi har en 7 pols tilslutning i begge ender. Mit store problem er at jeg ikke kan finde strøm nogen steder i traileren. Og da jeg har skiftet enkelte lygter ud med LED er CANBUS i bilen ikke glad. Den eneste løsning jeg kan se lige nu er at jeg napser de 12 v fra stikket i bagagerummet og føre en ledning over til traileren jeg kan koble på når vi skal køre med trailer. Det er bare ikke særligt fikst. Kære HN. hjææælp :-)
0
1
Svar på denne tråd
 
 nej nej
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 08:46

Nej, du er nok desværre nødt til at skifte hele vogntoget ud med noget hvor det hele er kører med 13 pols stik.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
1
Svar på denne tråd
 
 bakkamera i traileren
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 11:10

tjo jeg har monteret bakkamera I traileren

 

Det er også et gammelt stik dvs 7-polet.

- jeg har (ok min mand har) sat ledningen oppe i indvendig lys - så er der strøm på det når der er lys på/i traileren.

 

Mit formål er som sagt at kunne se hypperne mens jeg kører og ikke se hvor jeg evt bakker - men det er dog et bakkamera fra Thansen


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Også her...
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 11:17
Skal vi have indvendig og udvendig. Købte sættet i biltema med 2 kamera og 1 skærm. Har prøvet med strøm fra loftlyset men der er ikke noget at komme efter. Jeg tror det er bilens system der driller. Alle lygtet virker men jeg kan ikke trække strøm til kameraet. Jeg tror jeg laver en løsning hvor jeg trækker strøm fra bilens 12v i bagagerummet. Så må jeg koble det sammen ved kørsel med trailer.
0
1
Svar på denne tråd
 
 så kan jeg ikke hjælpe
Forfatter: 
Dato:  16-07-2018 16:36

heldigvis virker løsningen fint hos mig og jer er monster glad for at kunne følge med i hvordan de har det deromme - alle burde kunne se hvordan hestene står når de kører :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Har du målt
Forfatter: 
Dato:  24-08-2018 11:26

Har du målt hvor meget strøm der er ved det indvendige lys?

Kunne det tænkes, at det er 5v og dit kamera behøver 12v?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeps. Har målt
Forfatter: 
Dato:  24-08-2018 12:58
Og der var 12 v. Det mærkelige er at når jeg satte det direkte i trailerstikket på bilen virkede det. Satte jeg det i selve stikket på traileren duede det ikke på trods af at jeg stadig målte 12 v. ( 12.5 faktisk )
0
1
Svar på denne tråd
 
 strøm og spænding
Forfatter: 
Dato:  27-08-2018 21:41

Hi hi

 

Jan spørger om strøm - du har målt spændingen. Den skal selvfølgelig også passe :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider