Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hvad sker der (pli/etik/moral)
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 14:33

Ja, som overskriften siger - HVA sker der??!!!!????

 

Blev single kort tid efter nytår og har så forvildet mig ind på en date-side

Så langt så godt

 

Det er dog som om - at folk (i dette tilfælde fyrene's) etik, moral og ganske almindelig pli er PIST væk......

At man ingen svar får tilbage - det så "nåh, ja ok, det må han selv om" agtig...

Men når man har sms'et og det kører godt - aftaler en tid for møde og så sker der IKKE en skid.... ingen sms, ingen besked på date-siden...

Jep, rigtig gættet - idioten valgte at brænde mig a........

 

 

Altså jeg har fuld forståelse for, man får kolde fødder, konen kommer hjem en dag for tidligt (jo jo - der er også gifte singler sådan et sted ) og fair nok, men i min verden melder man sq afbud....

 

Er det bare mig, som er en hysterisk gammeldaws k*lling - eller er vi ved at bevæge os ind i en tidsalder, hvor selv voksne mennesker behandler hinanden koldt og ligegyldig??!!!!

 

 

SÅÅÅÅH det der kiggen efter kæreste er godt nok op a bakke

 


Never argue with an idiot

they drag you down to their level

and then beat you with experience

0
0
Svar på denne tråd
 
 datingsider
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 15:15

Jeg tror måske bare man skal leve med, at datingsider tiltrækker mildest talt alle slags mennesker... Ikke at møde op til en aftale er vist det mindste problem. Der er garanteret også søde fyre, der kan finde ud af almindelig god opførsel, man skal nok bare lede ret grundigt efter dem

Det var i hvert fald hvad jeg fik ud af at forvilde mig ind på sådan en side for år tilbage... droppede det ret hurtigt igen.


 

Mvh Michelle

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fyre!!!
Forfatter: 
Dato:  21-03-2018 23:09

Nej, du er ikke hysterisk og gammeldags

 

Nogle fyre vælger nok bare at lade det "glide ud i sandet", fordi de netop har fået kolde fødder og ikke tør stå ved at fortælle, at de ikke vil noget alligevel

 


I see your face as if in a dream

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider