Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 ridelyst
Forfatter: 
Dato:  14-01-2018 09:23

Her på det sidste har jeg ikke rigtig kunne finde den ridelyst jeg plejer at have. Jeg har en skøn part, som jeg har haft i lidt over et halvt år. Jeg har gået til ridning på den rideskole han står på i 4 år. jeg er 13 år, så jeg startede da jeg var 9.

 

Jeg har aldrig været en af det piger der glædede sig en uge før hun skulle ride igen, men når jeg først var kommet afsted synes jeg det var fedt, men sådan er det ikke mere. Nu synes jeg at det nærmest er spild at tid, men jeg kan heller ikke få mig selv til at stoppe, med at gå til rigning, og stoppe med at ride min part. Først når jeg er helt sikker. for når jeg først stopper vil jeg ikke starte igen om et halvt år, så vil jeg først starte når jeg bliver voksen.

 

Jeg ved ikke om jeg bare er ved at vokse fra alt det med ridning, så starter jeg måske igen når jeg bliver voksen. Eller også skal jeg bare se frem til sommeren. På min rideskole er der ikke nogen indendørs ridehald, og det er lidt upraktisk her om vinteren.

 

Jeg vil bare meget hellere være der hjemme og bage eller se en film, eller være sammen med venner.

 

hvad synses i jeg skal gøre?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rideglæde
Forfatter: 
Dato:  14-01-2018 09:41

det skal jo være rart og noget man har lyst til. Og mærker du ikke at det gør dig glad så har du nok mistet interessen for det. Synes du skal overveje at stoppe. Og kommer lysten igen, så kan du altid starte igen.

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Januar og starten af
Forfatter: 
Dato:  14-01-2018 12:46

 

februar er de to tungeste måneder i Danmark, hvor man generelt gider væsentligt mindre end resten af året - så inden du dropper hesteriet, synes jeg lige du skylder dig selv at tænke over om der er andre ting du normalt synes er rart, som du heller ikke gider lige nu (ligge ved stranden i bikini og andre sommeragtige ting tæller ikke med), og om du tidligere har haft mere lyst til ridning på andre årstider. At hestning er lidt småsurt ind i mellem bliver man nødt til at tage med, hvis det generelt er noget man har lyst til.

2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider