Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tjuhej hvor det går
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 00:00
Indsat fra nyheden Tjuhej hvor det går:

på Vilhelmsborg...

Julen er ved at blive sprunget godt og grundigt ind dernede på Danmarks hestesportscenter. Der bliver virkelig givet gas. Julle hygger sig med at se på dem allesammen.

 

Julle syntes også det er sjovt at se jeres veje rundt på hestenettet når i er på jagt efter Julle-ikonet, og mange af jer fik klikket i går. Det var selvfølgelig en ål der var målet i går, og dem kan man jo heldigvis læse lidt om i vores ordbog. Om en menig dansker ville forstå den definition på ordet kan man jo så kun gisne om.


Menige danskere er der ikke mange af på Vilhelmsborg, der er derimod masser af ryttere, og i weekenden kommer der sikkert endnu flere når der rides Show klasser og holdes heste fest. Julle glæder sig allermest til de tidspunkter hvor ekvipagerne rigtig giver gas. De runder hvor rytterne beder hestene om at give et ekstra gear, og tager lidt chancer.


Hvilke runder er det Julle glæder sig til? Og hvor kan man finde denne specifikke type runde´s betydning?

 

God jagt til jer alle.

 

Læs mere om konkurrencen her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej Julle
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 00:12

Efter at have deltaget i mange mange år er det åbenbart lykkeds mig at finde dig som den første. Hvor heldig kan man lige være??


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 01:02

Idag har jeg overhoved ingen ide om hvor jeg skal lede henne Nogen som kan give et hint eller 2.....

0
0
Svar på denne tråd
 
 I går...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 05:09

Hvis du kunne finde ham i går, burde det være en smal sag at finde ham i dag. Jeg vil næsten sige, at det er en "ommer" at gemmestedet i går og i dag kommer to dage efter hinanden.


2
0
Svar på denne tråd
 
 Julle...
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 08:10

Ja idag var den da super nem - faktisk så nem at jeg tænkte "det er ikke rigtigt", men han var der.

 


Mvh

Mette

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det en ommer
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 09:15

Det var da som at se en genudsendelse..

Håber Julle har lidt bedre tid til at lege skjul i morgen ;)


Følg Bette og Jeg på www.facebook.com/Showhesten?fref=ts :D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Same same
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 09:19
Den var neeeeem

OLDENBORG

Avlshingst Renti´s Zeus OLH 794

tilbyder bedækning

kun 3000kr plus attest.

lev længe- lev vel :)

Uafhængig lifewave distributør

vil du også have en bedre hverdag?, så send pb :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julle....
Forfatter: 
Dato:  09-12-2017 09:19

Tak DitteH den havde jeg ikke gættet uden din hjælp. Mine tanker gik i en helt anden retning...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider