Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Sidste log in var 5/5-2011
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 20:06

Hey alle HN - så er jeg sørme tilbage. Glæder mig til at læse en masse gode indlæg.

Har stadig hingstebassen Jack D nu 20 år (har haft Jack i 17 år) og har købt en af hans sønner - den nu 10 årige vallak Joker - store brune lækre knægt.


Mvh Gitte

 

  • Smuk broget bred type, stg. 159 tilbyder bedækning Sjælland.
5
0
Svar på denne tråd
 
 Velkommen!
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 20:35

Jeg kan godt huske dig - velkommen tilbage :)

Desværre sker der ikke ret meget herinde. HN er blevet noget forladt, sandsynligvis til fordel for Facebook - forstå det hvem der kan

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

2
1
Svar på denne tråd
 
 Så må vi reklamere for det
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 22:37

for facebook er da så booooooring og fyldt med reklamer at man dør i scrolls...


Mvh Gitte

 

  • Smuk broget bred type, stg. 159 tilbyder bedækning Sjælland.
4
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 23:40

Tilgengæld er HN fyldt med journalister, der vil have folk med i diverse programmer, svare på forskellige spørgeskemaer etc - som iøvrigt intet har med heste at gøre. 8-) HN vil intet gøre ved det, men sådan kan man jo også være med til at skovle jord til sin egen grav ;-)


- Sascha

Kjærgaards Golden Champ, Roosgårdens Celica & Coriana <3

Pegasus Rideudstyr - når kun det bedste er godt nok!

Dream it. Wish it. Do it.

4
0
Svar på denne tråd
 
 HN er i radioen
Forfatter: 
Dato:  02-10-2017 23:45

Hørte p4 i dag i formiddags - de havde HUXI i studiet og han skulle svare på et par spørgsmål taget fra Heste-Nettet - så måske derfor der er journalister her på ??

 


Mvh Gitte

 

  • Smuk broget bred type, stg. 159 tilbyder bedækning Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen tilbage
Forfatter: 
Dato:  03-10-2017 08:59

Dejligt at høre at skønne Jack D lever i bedste velgående :)

 

HN er jo lige præcis hvad vi brugere gør det til :)


pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Nå nå journalister
Forfatter: 
Dato:  03-10-2017 17:45

Det er vist et halvt års tid siden eller mere, jeg læste en klummeskribent på "Politiken", der roste HesteNettet- for der fandt hun via Google- svar på alle sine spørgsmål!

 

Så selvom her er blevet meget stille, så lever svarene da endnu. ;-)

Velkommen tilbage HundeGittemor. :-)

 

Mvh

Tine


Mvh

Tine

1
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2017 18:34

Altså, helt seriøst, så har jeg mange gange overvejet at oprette en tråd med spørgsmålet om, hvor ofte folk herinde foretager en tilfældig Google-søgning, og falder over en tråd på HN - for det sker relativt ofte for mig!
Ikke mindst vil jeg gerne høre, hvad de har søgt på! ;D ;D ;D

 

Men jeg savner sgi lidt det gamle HN! Da sad jeg gerne oppe til alt for langt ud på natten, fordi der liiiige var én eller anden topsjov tråd i gang! Og så var der adskillige nye tråde hver dag.

 

Jeg forstår godt migrationen til FB, for det går da lidt hurtigere, og de fleste er jo derinde alligevel. But still...


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

4
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  04-10-2017 17:10

 

Hvis nu HN opdaterede deres design og gjorde noget for at følge med facebook, kunne det være folk gad være her.

Der er flugt fra både HG og HN, fordi facebook bare har mange og bedre muligheder.


Nu med eget ponydyr

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Bedre muligheder...
Forfatter: 
Dato:  04-10-2017 22:50

Bedre muligheder for hvad??

 

Muligvis er det mig, der er for dum til at bruge FB på den rigtige måde - men som jeg ser det, så kan jeg herinde kaste et spørgsmål ud til et meget bredt publikum og få mange forskallige gode svar.

 

Hvis jeg gør det samme på Facebook, så rammer jeg (kun) personer, som jeg allerede interagerer med på den ene eller den anden måde - og hvad sjovt er der i det? Så kan jeg ligeså godt bare spørge manden eller tirsdagsridepigerne...

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2017 09:24

Sif, hvis du er i en gruppe, er du også sikker på at de folk der svarer deler en interesse for det felt, du spørger indenfor.

 

Jeg er fx. medlem i grupper for forskellige ting som sundhed og sygdom, hove, træning osv., hvor der ofte bliver stillet og besvaret en masse spørgsmål.


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tilbage til Gitte
Forfatter: 
Dato:  05-10-2017 22:50
Skal vi ikke se lidt billeder af smuksak?

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 17:27

for hilsnerne :-)


- Søger en sød pony vallak til et fantastisk uproblematisk liv på landet med 2 andre heste og fri adgang til græs og stald.
** Jack D. tilbyder naturlig bedækning. **

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det var nogle til tider
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 17:28

ret hæftige debatter der kørte og især en dame hvis navn jeg har glemt, kunne få debatterne godt igang.

Det var mange mange timers skriveri det blev til.


- Søger en sød pony vallak til et fantastisk uproblematisk liv på landet med 2 andre heste og fri adgang til græs og stald.
** Jack D. tilbyder naturlig bedækning. **

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo men er der ikke noget med at billeder
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 17:30

kun må sættes i den gruppe der er lavet til det?

 


- Søger en sød pony vallak til et fantastisk uproblematisk liv på landet med 2 andre heste og fri adgang til græs og stald.
** Jack D. tilbyder naturlig bedækning. **

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 En genganger...
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 20:51

...hvor hyggeligt

 

Velkommen tilbage! Jeg er heller ikke facebook-bruger og netop af samme grunde som Sif så fint skriver - det er simpelthen for bøvlet på godt jysk!

 

Herinde får man svar fra øst til vest - man får vendt synspunkter og holdninger - det er nemt at søge gamle indlæg frem - man slipper for at blive enssporet

 

...og ja - vi skal da se billeder

 

Trine (Faxa)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Velkommen tilbage
Forfatter: 
Dato:  06-10-2017 21:32

Jeg husker skam også fint dig og Jack :-D

 

Damen med diskussionerne - kunne det være Illum du tænker på?

 


Fotograf i Øst-/midtjylland. Mine billeder kan findes her:

www.Mereweatherfoto.com

2
0
Svar på denne tråd
 
 velkommen hjem
Forfatter: 
Dato:  07-10-2017 10:27

Jeg fik pludselig lyst til at gense HN her til morgen. Sidst jeg var har var nok på jagt efter Julle i december.

Måske skulle vi bare selv, som brugere prøve at skabe et aktivt forum igen, der er jo ingen der gør det for os.... Måske ender vi med at genskabe det gamle hyggelige HN

 

Men siden sidst: Stridshingsten er gået over regnbuen i en alder af 23. Jeg har nu kun "den røde" tilbage. Men hun er også sød.

Barnet er fyldt 12, han har ingen interesse i heste, men er på det seneste blevet lidt bidt af middelaldermarkeder, så nu tager vi lidt rundt efter det.

 


Mvh

Charlotte

 

T-shirt-butikken.dk - også t-shirts med hestemotiv

4
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2017 11:27

Orh, jeg kan godt lige mærke, at jeg synes ideen om, at billeder KUN kan ligge i billed-/opslagsafdelingen er en liiiiille smule irriterende, når man Googler løbegårde til katte og falder over en HN-tråd om netop dette, hvor folk viser deres installationer frem... som ikke viser sig som andet end et blankt mellemrum i deres indlæg


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

1
0
Svar på denne tråd
 
 Bissen..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2017 11:38

Det har hele tiden været min opfattelse at HN bare flyttede billedtråde til det korrekte forum, og ikke ligefrem slettede det?


Hvis det er en gammel tråd kan det tænkes at skribenterne har linket billederne fra et andet site, hvor de så nu er slettet, det ville ihvertfald være min formodning

Det andet giver en underlig afbrudt debat.


=)
Morten

 

-

????

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2017 18:33

Morten: Jeg mente nu heller ikke, at HN slettede billeder, men at der på én eller anden måde blev oprettet døde billedlinks... men du har jo nok egentlig ret i, at brugerne nok bare selv har slettet deres billeder... det var lidt en tanketorsk herfra :P


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  09-10-2017 18:41

er vi stadigvæk nogle af de gamle tilbage. .

 

Ja jeg er her heller ikke ret meget, indrømmer at Facebook bruges i stedet for HN.

Men savner da nogle af de heftige debatter..


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

 

 

 

 

.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 gammel eller bare godt brugte. :)
Forfatter: 
Dato:  09-10-2017 20:46

 

Jeg kigger tit herind, men deltager ikke ret meget i debatter, men hvor er det dejligt at kunne genkende en del "gamle" navne.

Velkommen tilbage HundeGitteMor. Dig kan jeg godt huske.


 

www.lkhorses.dk

 

Rebgrimer med/uden pynt, bosals, romals, cordeos, mm

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Har sat et par billeder
Forfatter: 
Dato:  10-10-2017 11:44

ind i billedtråden af ham den smukke Jack D.


- Søger en sød pony vallak til et fantastisk uproblematisk liv på landet med 2 andre heste og fri adgang til græs og stald.
** Jack D. tilbyder naturlig bedækning. **

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-10-2017 11:31

Velkommen tilbage :)

Jeg savner også det gamle HN. Er medlem af Hesteland på Facebook, men helt ærligt, så synes jeg FB er uoverskueligt. Tråde og kommentarer i tråde forsvinder let i mængden. Der er HN altså stadig bedre med fora i opdelte emner.

 

Jeg er dog også selv medskyldig, for jeg bruger heller ikke HN særlig meget mere. Jeg laver sjældent tråde, og viser aldrig billeder mere. Måske man burde ændre på det :)


 

 

Mvh. Julie

 

---

 

Nu som ponyejer af Frederiksminde Mickey.

Alexia af Vodagergård 28.03.2002-10.11.2008 -Du er savnet!

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 Genopstået dullemor
Forfatter: 
Dato:  01-12-2017 22:46
Skulle lige på jagt efter Julle, men faldt over tråden her. Jeg fandt ham ikke (endnu). Husker en del af navnene der nævnes, sjovt ;-)
Jeg har vist ikke været herinde siden sidste jul...

Livet er ikke en rejse mod graven, hvor man skal nå sikkert frem i en velbevaret krop, man skal komme fræsende sidelæns ind, fuldstændigt brugt op, totalt slidt ned, mens man råber; Wauv sikke en tur

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider