Jamen først stort TILLYKKE med din nye bolig.
Nu har jeg aldrig haft ged og den der var på min barndoms rideskole åd alle de hestehaler (og udstyr) den kunne komme til... sååå der HAR aldrig stået ged på ønskeseddlen. Hi, hi
Tilgengæld så husker jeg tydeligt da vi flyttede ind i vores forrige hus, der boede en storryger... Vi vaskede og rensede og lige lidt hjalp det.
Så flyttede vi her ud. And gues what? Her boede en storryger... 
Alt er skiftet nu, fra gulv (+ isolering), samtlige indermurer, samtlige lofter og vinduer. Dét hjalp. 
Note til mig selv: Når vi flytter, så køb ikke hus efter en storryger!!!
Det letteste ville jo være om du bare fattede interesse for geder og bukke i særdeleshed.
Du kunne få garn (mohair geder) kød, skind og mælk med alverdens anvendelsesmuligheder. 
Rive huset ned har du selv foreslået, men det virker også lidt drastisk, hvis det kan bruges til andet formål.
Så tænkte jeg på om du har spurgt Fætter Google?
www.google.dk/ search?source=hp&q=hvordan+ fjerner+man+lugten+fra+ ged&oq=hvordan+fjerner+man+ lugten+fra+ged&gs_l=psy- ab.3..33i160k1.1431.88...1.1.64.psy- ab..9.30.3956...0j0i13...eOoARZtIZM
Der var et meget sjovt link, hvor der stod: > Der er blandt andet en del, som påstår, at geder lugter. - Vi vil gerne udbrede det faktum, at hundyr og kid overhovedet ikke lugter.< Så du er altså helt forkert på den...

landbrugnord.landbrugnet.dk/ Artikler/46862/
Et andet og lidt mere interessant link beskriver løsningen på dit problem: www.slomaid.com/sadan-fjerner-buk- ged-lugt.html
Hvis alt andet glipper, så må du tage bukken ved hornene og kontakte en avler. Der skal nok være en staldfidus eller to som du kan få til afprøvning og måske også en god røverhistorie. 
Ser frem til din opdatering.