|
|
| En spansk sang? tror jeg... |
|
|
Hej allesammen Jeg håber i kan hjælpe. Jeg søger en spansk sang tror jeg. Har været inde og lede en hel del, men da jeg ikke ved hvad sangen eller sangeren hedder er det lidt svært. Jeg har hørt den mange gang, ved poolen på ferier. hvor guider har "danset" til den eller også er den bare blevet aspillet. Ved godt det er meget meget lidt info, men håber i kender den jeg søger. Håber i kan hjælpe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spansk sang |
|
|
Du bliver nødt til at give lidt mere information. Hvornår hørte du sangen? Hvilket årstal? Blev den sunget af en mand eller en kvinde? Var det en lidt stille sang eller en meget hurtig sang? Sådan en man kan høre på diskoteker (med meget bas) eller et radiohit? Husker du overhovedet ikke noget af ordene? Den kunnne jo også være italiensk, hvis du ikke så godt kan høre forskel på de to sprog. Lene
Courage is being scared to death but saddling up anyway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Nej desværre |
|
|
det er ikke nogen af dem. I har skrevet. Øv må nok desværre indse jeg ikke finder den, men havde virkelig håbet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sang.... |
|
|
Kunne det være Michel Telo med "Ai se eu te pego???
Mange hilsner fra Rina B & Misty - det grå lyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Heller ikke |
|
|
gode bud, men de desværre ikke den jeg søger. Det er en sang guiderne "danser" til, men bliver også bare afspillet som en normal snag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Du kan spørge rejseselskabet |
|
|
Nu når du oplyser, at det er et stykke musik guiderne danser til, kan du jo tage fat i rejseselskabet/kontakte guiderne/rejseselskabet dér hvor du har været på ferie, og hørt den musik, du efterlyser. De spiller den jo sikkert stadig på det sted. 
Salvia One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxx |
|
|
Kan du huske hvad år du først hørte den? Bare så vi ved hvad årstal vi ikke skal søge på. Og hvor, land og by, er det du har hørt den? Det vil helt sikkert også hjælpe lidt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| HAR FUNDET EN VIDEO |
|
|
JEg har fundet en video. eller det vil sige jeg var til en fest hvor den blev afspillet. nåede ikke at spøger hvad den hed. men nu har jeg et lille klip af den. Håber jeg finder den, selvom jeg snart giver op.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Videoklip |
|
|
Hvis du har en video hvor man kan høre lidt af melodien, så kan du prøve at installere app'en SoundHound på din mobil (eller hvis du har iPhone er der en tilsvarende app, som jeg ikke lige ved hvad hedder). App'en "lytter" så til melodien og finder den i arkiverne, og voilá, så får du navnet på sangen. Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JAAAAA |
|
|
YES YES YES jeg fandt den. havde ikke fundet den uden soundhound. så tusinde tak allesammen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvilken? |
|
|
Ja, nu vil jeg også gerne vide havd det var for en sang! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Jeg skal lige bruge jeres hjælp igen |
|
|
den der app jeg brugte hedder soundhoud, og da jeg skal finde en nye sang som jeg har på video vil jeg bruge appen igen. Men den ligner slet ikke sig selv og kan ikke finde ud af at få den til at lede efter min sang. Nogen der ved hvorfor?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Offline |
|
|
har i en app man kan høre musik offline? Hvis i ikke gør køber jeg Spotify premium, men det ville være lækkert hvis i kendte en god app som er gratis
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|