Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp mig til at forstå?
Forfatter: 
Dato:  17-04-2017 22:21

 

Vi ser gang på gang eksmillionær Anne Mette Beckmann forsøge sig om tv stjerne.

underholdning.tv2.dk/kendte/2017-04- 17-eksmillionaeren-maa-sove-paa- venners-sofaer-der-er-ikke-mange- der-vil-hjaelpe

 

Man kan jo ikke andet end føle sympati for hende og den situation hun (uforskyldt) er havnet i, men hun må jo også få et honorar for at medvirke i tv?

 

Hun kan vel ikke blive VED med, ikke at kunne finde ud af at leve for understøttelsen? eller er hun virkelig uden følelser og forstand?

 

Tænker bare at hvis hun nasser på venner og bekendte så MÅ hun vel være klog nok til at kunne handle ud fra det der nu er hendes virkelighed? ellers er hun jo syg og hører måske hjemme på en form for sygehus?

Det hun nødvendigvis må tjene på tv, bliver jo selvfølgelig skåret i hendes kontanthjælp ikke?

 

Eller er der noget jeg fuldstændig har overset?

 

Jeg kan godt blive lidt træt af, gang på gang at se hende i div. tv produktioner når hun kører i samme rille...


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Top lækker fjordHEST sælges.

Pb, for info.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Du har helt ret
Forfatter: 
Dato:  18-04-2017 04:51

tænkte nøjagtigt det samme da hun endnu engang tonede frem i tv i aftes. Og må indrømme jeg skyndte mig at zappe videre for orkede ikke at se mere på hende.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  18-04-2017 11:01

Hun er/var/er jo totalt virkelighedsfjern. Jeg så dokumentaren med hende, og hun var blevet hyret til at holde et foredrag om sit liv. Det bestod af et billedslideshow af hendes familie. Det var det. Folk udvandrede, og hun blev stærkt kritiseret af hende, der havde hyret hende.

Det var, så man sad og krummede tæer!

 

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg synes. Jeg burde jo nok føle sympati, og gør det nok også til en vis grad, men hendes arrogance og indstilling, af hvad jeg har set, har somme tider fået mig til at føle "jfc kom nu ind i kampen, din klaphat!" 8-)


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider