Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 6. december, husk lige kammertonen Julle
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 00:15
Indsat fra nyheden 6. december, husk lige kammertonen Julle:

Julle har været en tur ude i den virtuelle verden, og pyh, det er da lige til at blive deprimeret af. Og det endda til trods for årstiden hvor alle burde være ekstra gode ved hinanden.

Julle oplevede at mange mange mennesker slet ikke er spor søde ved hinanden, og at flere endda taler direkte grimt til nogen de ikke engang kender? Julle er forbavset, gad vide om det er sådan i menneskernes verden hver dag?

 

Julle går hen hvor der i hvert fald er styr på reglerne for hvordan man opfører sig.

 

Hvor går Julle hen? Og husker I på disse ting når I færdes på nettet?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lige præcis der
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 06:04

I dag var han nem

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søde Julle
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 06:46

Det var jo ingen sag Idag ?


Følg Bette og Jeg på www.facebook.com/Showhesten?fref=ts :D

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Søde Julle fundet
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 11:03

Den var nem, det troede jeg i hvert tilfælde.var helt sikker, men ingen Julle. Øhm...

Men han var der, brugte bare den forkerte dør, jeg gik op, men skulle være gået til højre.

Han har en fantastisk evne til at gemme sig bag dørene i de rigtig rum ham Julle, måske er han en nisse.


De bedste ønsker

Tirsa

 

Man bliver aldrig for gammel til at lære

- Der bliver bare mere og og mere der skal aflæres

0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 12:05

Er det bare mig, eller er Julle lidt kedelig indtil videre i år - synes det en del nemmere end sidste år - måske skal vi bare lidt længere ind i måneden for at sværhedsgraden stiger :-)

 


PAAtvaers

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 Kedelig - næ
Forfatter: 
Dato:  06-12-2016 21:28

Jeg syntes han var noget nær umulig igår. Men også en utrolig vildledende ledetråd. Man kan jo ikke søge på aftegnet når man ikke kan huske hvad det hedder.

 

Men de andre har været okay lette. Dog syntes jeg det er som det plejer at være. Han starter let ud den lille Julle. Og så bliver han bedre til at gemme sig i løbet af december ?


Følg Bette og Jeg på www.facebook.com/Showhesten?fref=ts :D

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider