Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til Amazon.co.uk
Forfatter: 
Dato:  27-10-2016 23:34

Jeg har seriøst brug for hjælp af nogle garvede mennesker.

Jeg vil gerne købe Heartland serien på Dvd. Undertekster er ligegyldigt, sproget skal bare være originalt engelsk. Der er lavet fra 1-9 sæsoner af serien.

Jeg har søgt i dk, men de skal have næsten 1.800 kroner for alle 9 og det stadig import varer, så bliver jeg lidt nærig.

Jeg har fundet en box serie med sæson 1-5 og så resten af 6-9 sæsoner seperat på dvd til rundt 1.000 kr i alt. Men.. Jeg er i tvivl da jeg ikke kan læse mig frem til om de kører med region 2? Det skal det være ellers kan jeg ikke afspille dem, men kan man gå udfra, at når de bestilles fra Amazon.co.uk det så automatisk er region 2 dvd'er?

Har også søgt på den tyske, men så blev jeg vildt forvirret for jeg forstår ikke et dyt tysk (hvorfor lyttede jeg ikke med i tysk timerne ha ha) :)

Jeg har tidligere bestilt serien Wildfire fra Amazon.co.uk uden problemer og den kører stadig perfekt i min dvd afspiller :D

Kan godt linie hvis det hjælper?

Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 01:08

Har du et link?

HorsePhotoHolic

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

0
0
Svar på denne tråd

UK.......
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 09:00

Hvis det er den her www.amazon.co.uk/dp/ B01944XT1Y?psc=1 står der under product details, at det er region 2. Det samme gælder sæson 6-9. På Amazon.de står der også region og sprog under produkt detaljer, og oppe i toppen lige til venstre for hvor du skal logge ind, kan du vælge sprog (tysk, engelsk, hollandsk, polsk). Ikke det hele bliver oversat, men lidt kan det vel hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-10-2016 10:44

Som Ditte siger skal du bare køre et stykke ned af siden, så kommer "product details" :)

Her kan der fx stå "

• Region: Region 2 (This DVD may not be viewable outside Europe. Read more about DVD formats."

Som der gør i Dittes link. Altid vigtigt at tjekke, godt du husker det. Jeg har før købt noget der så kun kunne bruges i USA..

Mvh. Sophie (:

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

kkkkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  29-10-2016 00:39

Nu har jeg tjekket alle de dvd'er jeg vil have og de er alle region 2 så det bør være super.

Jeg har nu bestilt og jeg kom af med 1.000 Danish kroner så det jo rimelig meget billigere end de 1.800 kr laserdisken ville have for at bestille det samme hjem til mig.

Bestiller også kanin mad fra England (mange penge at spare)

Glæder mig til modtage så skal der ses heste film :D

Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-10-2016 12:31

Det lyder også hyggeligt!

Og ja det er så skide smart altså. Elsker Amazon.

Jeg bestiller også min te fra England, jeg er lidt kræsen med min te. Og de har altså bare noget god te.

Ved ikke om det bare er mig, men er ofte frustreret over amerikanske hjemmesider, som ikke sender til Europa :/

Har i andre prøvet det der ShopUSA.dk?

Jeg gav dem et forsøg. Noget med at du bare bestiller fra de hjemmesider du vil, til deres adresse i USA. Og så sender de det videre til Danmark for dig.

Bestilte en masse lækkert fra Bath & Bodyworks, og Colourpop.

De klarer også alt med told osv, så de kommer lynhurtigt frem.

MEN, jeg synes det er lidt dyrt. Man betaler jo både for fragten i USA til den amerikanske adresse, og derefter fragt + told fra den amerikanske adresse til Danmark.

Så det løber altså lidt op, medmindre man sørger for at samle sine køb til én forsendelse til Danmark.

Servicen fungerer, så kan anbefale dem til jer, der som jeg selv craver amerikanske ting, der ikke fås herhjemme eller i Europa.

Men hvis i kender til en lignende service der er lidt billigere, hører jeg det gerne...

Mvh. Sophie (:

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider