Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Blodspræninger i øjet
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 14:24

Hej

 

For ca 2 år siden fik jeg en blodspræning i højre øje. Der gik et par måneder inden det gik væk igen. Var ved lægen med det dengang, han sagde det nok skulle gå i sig selv igen. Han synes dog det var lidt lang tid jeg havde haft det.

Siden da har jeg ret ofte fået blodspræninger i samme øje. Vågnede op i dag med et meget rødt øje.

Synes det er underligt, at det sådan bliver ved med at komme. Det er ikke noget jeg har døjet med før.

 

Andre der har prøvet noget lignende?

Skal selvfølgelig have ringet til lægen igen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Blodsprængning
Forfatter: 
Dato:  22-09-2016 22:18

Da jeg var 13 år gammel, blev jeg voldsomt syg med maveinfluenza og havde nogle voldsomme opkastninger en nat. Da jeg vågnede næste morgen var alt det hvide i mine øjne rødt og det så pænt skummelt ud. Jeg kan huske, at jeg vækkede min mor med lukkede øjne og prøvede at informere hende om deres udseende, inden hun så dem, for ikke at skræmme livet af hende.

Da det var en lørdag, drønede vi på skadestuen, som lavede diverse tests af mine øjne og kom frem til, at jeg under de voldsomme opkastninger havde spændt så meget i hoved/hals, at det havde forårsaget blodsprængningerne i mine øjne. Jeg havde også blodsprængninger på halsen, som om nogen havde forsøgt at kvæle mig.

Jeg skulle blive hjemme fra skole i 14 dage, da jeg på ingen måder måtte spænde i øjnene. Der var nul læsning, tv eller hest(det var før det blev almindeligt med pc derhjemme ), så selvom 14 dages fri midt i skoleåret kan virke fedt for en skoletræt teenagepige, så var det faktisk røvkedeligt

 

Efterfølgende fik jeg let mindre blodsprængninger i øjnene, men det er aftaget med årene og nu sker det sjældent. Det er dog stensikkert, at jeg ved opkastninger stadig får blodsprængninger på halsen.

 

Jeg synes da du skal ringe til lægen, men om de kan gøre noget ved det, aner jeg ikke. God bedring


Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen


De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider