Jeg var der ikke så kan ikke bidrage med noget; jeg vil bare gerne sige tak for dagens grin 
Jeg var oppe kl 5 imorges (havde staldvagt) og har fået måske 4 timers søvn. Og da du så fremkaldte et mentalt billede af en matrone der kommer masende med tre vinterdækkener under den ene arm, slæbende med en kæmpe trailer efter sig med den anden arm, ja så måtte jeg sidde og grine som en idiot 
Hun har sikkert også en hjelm på hovedet, der sidder skrå fordi den ikke er spændt fast, og en lang longepisk flagrende fra under den ene arm, så den prikker alle andre i øjnene, mens hun marcherer gennem boderne, og stopper op midt i det hele for at snakke. 
Men det er nemmere at slæbe alt det, end at smide det ud i bilen!
Nå, det med pladsbilletterne kan gøre mig noget så sur, og det kommer bag på mig HVER gang, hvis folk bliver fornærmede!
Jeg tager jo tit toget til Fyn, og hvis jeg ved der er mange med, så køber jeg en plads, fx op til jul eller hjem efter nytår.
Og folk kan blive NOGET så fornærmede over, at jeg pænt kommer og beklager at jeg vidst har den plads de sidder på.
En dame gav mig engang et fantastisk argument: "jamen der er jo ikke andre pladser, så hvor skal JEG så sidde, hva?!"
Jaaaa dame, så skulle du nok have købt en pladsbillet, hvis du gerne vil sidde ned