Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Holdbarhed farvede vipper?
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 09:37

Ja, ganske enkelt - hvor lang tids holdbarhed kan man regne med hvis man får farvet vipperne?

 

1. gangs dullen her fik nemlig farvet vipper for et par uger siden - og allerede efter en lille uges tid var al farven væk fra de nederste vipper - de øverste er der stadig en anelse farve på - men ikke meget

 

Kan det virkelig passe at det ikke skal holde længere tid?

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 holdbarhed
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 11:30

Når min frisør farver mine sorte holder det normalt mellem 6-8 uger inden farven forsvinder. de få gange jeg hr sagt ok til brunt har det holdt 3-6 uger.

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tænkte det nok...
Forfatter: 
Dato:  23-01-2016 12:51

...kunne simpelthen heller ikke forstå at det ikke skulle holde længere - for så er det sqi da dyrt nok at være dulle

 

Blev farvet med "blåsort" som iflg frisøren skulle have en længere holdbarhed end alm sort HMMM, gad vide om den anden så kører i timer før den er væk???

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 frisøren
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 17:23

hmm blåsort burde faktisk holde længere, jeg har dog aldrig prøvet den, da jeg ikke synes det passer til mine ellers meget lyse farver, synes den sorte er lige hård nok, men er bare ikke rigtig til den brune.

 

jeg ville tage et smut forbi frisøren og vise hende hvordan det ser ud, det kan være det skal sidde lidt længere næste gang,

Har der været problemer med mt har jeg altid lige taget en tur forbi frisøren og ofte enten fået en ny gratis behandling eller en til halv pris.

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvalitet
Forfatter: 
Dato:  24-01-2016 19:19

Der er flere ting der spiller ind, men vigtigst kvaliteten af håret på vipperne. Som med hovedhår og alt andet er der stor forskel på hvor lang tid hår osv vokser, om det er tykt eller tyndt eller nemt tager imod farve eller ej.

 

Da jeg arbejdede som kosmetolog kom der en gang imellem piger ind med helt lyse vipper, de skulle ofter farves to gange indenfor en uge/14 dage og det skulle trække lige et par minutter mere end piger med mørker vipper, før det holdt den måned - 6 uger jeg synes man kan forvente.

 

Dog var det noget jeg hver gang talte med kunden og advarede om, ligeledes fik de lidt rabat på nr 2 farvning, fordi det jo ikke var fedt at skulle farves igen så tidligt efter første gang, men fik det ikke gratis, da det jo var deres hår der genetisk ikke var godt at farve og derfor ikke min fejl :)


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 21:57

Jeg gør det selv, og jeg tror da nok jeg kan få det til at række til en måned... ish. Men ærligt talt, så holder jeg slet ikke styr på det. Jeg farver bare af og til. Koster pebernødder!

Men... lad være med at stikke det i øjnene, og være ultramegaforsigtig, når det skal af igen. Jeg har mere end én gang smurt lårtet ind i øjnene


Bissen

Forgive yourself for not knowing what you didn't know until you learned it

0
0
Svar på denne tråd
 
 Home made...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2016 22:28

...er IKKE en mulighed - er SÅ meget dullemongol at man slet ikke fatter det Har virkelig ikke tal på de gange jeg har jaget en mascara børste i øjnene på mig selv - og goddammit det gør nas med nas på

 

Prøver at køre forbi frisørdamen i næste uge og høre om hun har lyst til at prøve igen - for 1 måned ville jeg som minimum have forventet... Nu hvor der er gået knap 3 uger er der heller ikke mere farve tilbage på de øverste vipper...

 

1000 tak for alle svarene - DEJLIGT at man kan bruge HN til andet end "hest"

 

Trine (Faxa)


0
0
Svar på denne tråd
 
 holdbarhed
Forfatter: 
Dato:  30-01-2016 19:53

Jeg tør heller ikke gøre det selv, eller for den sags skyld gøre det på andre, jeg synes det er stridt nok når det svier hos frisøren og jeg skal ikke risikere at få smækket det stads ind i øjnene på mig selv.

 

Nu har jeg helt lyse vipper, som i allermest lys blond og knap kan ses uden noget farve på, og her holder den sorte altså normalt de 6-8 uger også hvis der er gået 1 år mellem behandlinger, så det kan lade sig gøre.

 

mvh

Mie


Life is what we make it.

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider