Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skijoring ... med heste!
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 14:47

www.youtube.com/watch?v=692LsIwgNJY

 

Faldt over den her video - og syntes da lige i skulle se den! Nogle som har prøvet det i virkeligheden? Eller har set det?

 

Satme nogle modige gutter og gutinder! Og nøj en fart de har sig!


 

Men hvorfor si'r du det ik', som det er?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har ikke
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 14:58

prøvet det, men så videoen sidste år og er i gang med at overtale manden - han elsker fart på skiene, og jeg kan da godt baldre derudaf på en hest foran, hvis det er

 

Mine svigerforældre har købt hus i alperne, og der kan man prøve en lidt mildere sommerudgave af "skijoring" i nabobyen: http://www.achlhof.at/Kjoering.htm . Kunne jeg godt finde på næste gang, vi er der!

 


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vinter
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 15:26

 

Det ser sjovt ud, men det er hverken underholdning eller modigt at banke en hest på den måde!

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

2
0
Svar på denne tråd
 
 modigt?
Forfatter: 
Dato:  02-12-2015 16:32

Joe lidt modigt at stå på skiene, men hvad skal hesten tæves frem for?? De fleste heste, jeg kender løber gerne alt havd de kan, hvis man beder dem om det....


Venligst Maluna


***


 

1
0
Svar på denne tråd
 
 Mærkligt noget
Forfatter: 
Dato:  03-12-2015 10:38

Hej,

 

I Sverige har man (eller har haft) væddeløb på sne med skiløbere bagved, så ideen er ikke helt, bortset fra springene. Jeg mener, at det hedder at tolke eller noget i den retning. I mine unge dage har jeg gjort et forsøg på at stå på ski efter hest, men jeg havnede som regel med hovedet forrest i en snedrive :-D

 

Dog synes jeg det er meget ucharmerende, at hestene ligefrem piskes afsted for at få fart nok på. Hvis hesten ikke er hurtige nok, når de løber i eget tempo, bør man afholde sig fra at bruge hestene og i stedet bruge snescootere. Basta!

 

MVH

Jette


Vi rider akademisk, min hest og jeg, og vi elsker det!

 

Men jeg synes også, at...

 

Rigtige piger rider military!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider