Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Afstemningen: hvor lang tid...
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 15:39

Hej.


Hvad har I svaret til afstemningen om hvor lang tid, det tager jer, at komme ud til jeres hest?

Jeg måtte svare 30-45 minutter. Jeg skal først ned til stationen og vente på en bus, så med bussen i 15 minutter (ikke særlig sjovt i ildelugtende, mudret tøj, skulle jeg hilse og sige!) og derefter skal jeg gå 1 km.
Busserne kører hver halve time i dagtimerne til hverdag, men kun engang i timen i weekenden.
Det kan godt dræbe lidt af lysten til at tage ud til hestene, må jeg indrømme. Drømmer om en knallert - så tog det 20 minutter og jeg kunne tage afsted i det minut, jeg besluttede mig for det!

Hvor lang tid, tager det for dig og hvordan kommer du derud?

Mvh

Heidi :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Afstemningen
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 17:12

Jeg har bil og det gør det jo noget lettere

Det tager knap 10 min. og ja, jeg burde cykle og det gør jeg da også ind i mellem, men da jeg er i stalden 2-3 gange om dagen, så er det altså lidt nemmere med bilen


Mvh

Gitte og Den Lille Grå

 

Klubchampionatsvinder Dressur 2007

Klubchampionatsvinder Distance 2009, 2012,2013 & 2014

Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013

Distrikt 1 Championatsvinder Distance 2013 ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 17:42

Det tager mig ca. 15 min i bil.

 

Jeg vil helst ikke have længere transporttid. Faktisk ville jeg gerne have kortere transport til stalden, men det er jo ikke altid, at de bedste steder ligger tættest på

 


Nu med skovtursquarter

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 tjaa........
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 18:14

de få seknder det tager mig, at åbne hoveddøren og gå de 5 skridt over gårdspladsne og ind af stalddøren.


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Her tager det
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 18:32

også 30-45 min..

Først gå til stationen ca 10 min, så toget også 10 min, så vente på bus ca 10 min og så med bus ca 10 min..

Her kører bussen 1 gang i timen, hver 2 time i weekenden.. Så overvejer en cykel mellem station og stald


Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 30 sekunder
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 19:21

Jeg har 20 meter hen over gårdspladsen til fods. :-)


Mvh. Charlotte

 

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

 

Welsh Mountain hoppeplag og føl sælges

 

3-farvede hunkillinger bortgives

1
0
Svar på denne tråd
 
 Stalden.
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 19:36

 

Inger/ 5 skridt. Lille gårdsplads eller store skridt?

Jeg har mindst 25 skridt til stalden, skal nemlig hele vejen rundt om garagebygningen. I tid er det vel tæt på 1 helt minut.

 

Det bedste er at jeg kan se en eller flere af foldene fra næsten alle vinduer i huset. :)

 

 

MEN jeg husker godt da jeg boede hjemme og min springpony stod i den anden ende af byen. Da var det en lang tur med bussen og derefter en længere gåtur over marker og cykelstier (om sommeren) eller ad den lille vej op til rideskolen, på nok et par km.

 

Da jeg flyttede hjemmefra og kunne få min gamle pony med så stod den 10 - 15 min. cykeltur væk fra hvor jeg boede. Det var virkelig luksus, men man kan så ikke få det hele. Heste hjemme betyder ofte inen hal og ansvaret 24/7, man kan bare ikke få det hele.

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges

 

Islænder hoppe sælges.

2
0
Svar på denne tråd
 
 kort afstand..
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 20:04

ja der er få skridt, hyggeligt i sne og frost, men ret iriterende, når man forsøger at sove længe en søndag, og den gamle hoppe står og banker på væggen, for morgenmad skal man ikke vente på.

Kan fortælle at det kan høre meget tydeligt, så det med at sove opgives..


 


IMC nu med ny PROP.

 

 

 

Helt nye læder ridestøvler sælges.

www.heste-nettet.dk/marked/nedsat- helt-nye-derby-topper-laeder- ridestoevler/a/23987/

 

 

SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE

.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 20:17

Jeg har i bil 10-15 minutter fra arbejdet, og 15-20 minutter hjemmefra, så det må siges at være billigt sluppet når det er i København :)

 

I "gamle dage", hvor jeg ikke havde bil, havde jeg på et tidspunkt den gamle hest Surprise stående i Tune- det tog 1 time og 20 minutter hver vej med det offentlige!

 

Når man så skulle hjem om aftenen, så lå køreplanen sådan, at man lige præcis med ET (!!!) minut ikke kunne nå toget, og skulle vente yderligere 19 minutter på toget- HVER GANG! Det var jeg virkelig træt af


Mvh Mie

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 22:00

Et sted mellem 30 minutter og halvanden time. Hvis jeg kører efter arbejdstid i myldretiden er Helsingørmotorvejen et helvede grundet vejarbejde og meget trafik og så tager det nemt rigtig lang tid. I weekenden kan jeg være heldig at det kun tager 30 min.

 

Men nu flytter jeg opstaldningssted, så min transporttid bliver reduceret og jeg skal af motorvejen før de typiske køsteder. Så det skulle gerne blive 25-30 min hver vej i stedet.

0
0
Svar på denne tråd
 
 fem minutter
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 22:37

Fem minutter :D Jeg er virkelig heldig at jeg har fundet det perfekte sted 3 km fra hvor jeg bor, så fra jeg starter bilen til jeg stiger ud på gårdspladsen går der 5 minutter (har invalidebil, så kan ikke cykle) :)


Sagde Johanna

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julenand
Forfatter: 
Dato:  30-10-2015 07:13

Fra mit arbejde har jeg 15 minutter med tog og 15 minutter på cykel (+to minutter hen til stationen fra bygningen).

 

Til og fra mit hjem, kan det tage alt fra 45 minutter til halvanden time, alt efter hvordan det passer med togene. Før havde jeg fem min. fra station til stald, men har flyttet hesten så der er lidt længere nu.

 

Jeg glæder mig til den dag jeg får råd til en bil og/eller får indstillet mig på at flytte ud af København :-)

 


 

Hilsen Rikke

Nu med rød musse
Brettings Alapay

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-10-2015 08:44

Det er lidt forskelligt hvor lang tid det tager for mig.

 

Tager jeg bilen kan jeg køre på motorvejen hele vejen og så tager det ca. 10 min fra min bopæl til jeg lander på gårdspladsen hos hesten.

 

Tager jeg min knallert kan jeg jo ikke køre på motorvejen og skal derfor ind-igennem det hele. Så tager det ca. 20 min (an på trafik og lyskryds) før jeg lander på gårdspladsen hos hesten.

 

Skulle jeg tage det offentlige, bus og tog ville det tage 1½ time. Så det har jeg aldrig gjort og kommer heller aldrig til.


Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider