Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Skilsmissefest
Forfatter: 
Dato:  29-09-2015 14:03

Hej alle,

 

Jeg er journalist og arbejder lige nu på en historie for Jyllands-Posten, der handler om den lykkelige skilsmisse - nærmere betegnet par, der fejrer deres skilsmisse ved enten at holde en skilsmissefest eller ved på en anden måde lave en positiv markering af deres ægteskabs afslutning.

 

I den forbindelse leder jeg efter et par, har valgt via en skilsmissefest eller via en anden offentlig, positiv tilkendegivelse at markere deres skilsmisse, og som kan sætte nogle ord på det valg.

 

Er du interesseret i at deltage, eller kender du nogen, der er - eller vil du bare høre mere om projektet - så kontakt mig gerne på mail: sauerdk@gmail.com.

 

Jeg håber at høre fra jer!

 

Med venlig hilsen,

Paul Sauer

Journalist

3
2
Svar på denne tråd
 
 Og jeg ved
Forfatter: 
Dato:  29-09-2015 14:09

Og jeg ved, at det kan synes lidt underligt at skrive herinde. Men jeg ved af erfaring, at heste-nettet repræsenterer et meget bredt og varieret udsnit af den danske befolkning - så jeg håber, at I kan være behjælpelige!

 

Mvh.

Paul Sauer

3
3
Svar på denne tråd
 
 Vi talte om det...
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 18:36

Min gik bare ud og spiste middag og tog et par cocktails. Nogle år, hvis vi husker det, går vi ud og spiser. Vi ses stadig relativt ofte og har børn på samme alder :)

 

nej, vi skal ikke interviewes men vi findes :)



Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
1
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-10-2015 20:14

Jeg har godt læst om disse skilsmissefester, eller at folk "blærer sig" med skilsmisse på diverse sociale medier.

Det er meget surrealistisk at læse om, når min egen mor står midt i et helvede af en skilsmisse.

 

Men det handler jo nok om, hvordan man går fra hinanden. Om det bare er "hey, det går ikke længere, lad os skilles", eller om det er dobbeltliv, utroskab, svigt, tillidsbrud osv.

 

Interessant emne ihvertfald.


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider