Vi har et delvist indbygget kølsekab eller hvad det hedder. Det står mellem et højskab og bordpladen efter, hvor der var brug for det i dagligdagen feks. når der skal smøres madpakker.
Gider ikke have det stående i en krog, for det bruges rigtig meget mange x om dagen.
Det er 183 cm højt så at indbyggede køleskabe er små passer ikke det har heller ikke kostet en formue. Det rager 1½ - 2 cm ud hvilket vi aldrig har lagt mærke til som et problem. 
Husk også at spørge om rabat.
Du får næsten altid MIN 10% så der er dumt ikke at hører!
Nej, det hedder ikke får jeg rabat; Men spørg sælger, hvor meget rabat kan du give på .... !
Det er de nemmest tjente penge i verden. 
Sokkelskuffer er vist lidt sådan in or not. Min farmor havde det i hendes køkken fra en gang i '70'erne.. Vi har det ikke og savner det heller ikke. Hun havde forøvrigt plastposer i sin ene.
Vandhande med udtræksslange var vi rigtig glade for i starten men den bliver hurtigt slidt og rykker i vasken så vi er faktisk holdt op med at bruge den.
Vandhanen kan med fordel sættes i kanten af vasken for at lede vandet tilbage i vasken og ikke ud på køkkenbordet. Der er ofte mørke, fugtige og kedelige pletter omkring en vandhane som forhindres ved at sætte den i kanten af vasken.
Hane med kogende vand er som så meget andet en smagssag. Vi ville ALDRIG have en hane med kogende vand i huset da vi vil frygte, at et barn vil blive skoldt. Tænker så også at elregningen vil lide under det..
I IKEA er de forøvrigt rigtig gode til at få mest ud af få m2, så prøv at tage på inspirationstur derud.