Hej!
Jeg står med et rigtig ærgerligt problem.
Min kæreste og jeg bestilte for knap 2 uger siden et hotelophold i Spanien via sådan en hjemmeside, der samler hoteltilbud. Vi havde nogle stykker at vælge mellem, men vælger så et ud (vil ikke skrive hvilket ift. at hænge dem ud).
Vi købte flybilletter til Barcelona med det samme, og så var ferien til perioden 27. juni - 1. juli bestilt.
I går, altså knap 2 uger efter booking, modtager vi så en mail fra hjemmesiden, vi bookede via.
Prisen, der var angivet på hjemmesiden - som vi har betalt, og derefter har vi fået reservationen af opholdet bekræftet - var åbenbart forkert ift. hotellets gældende takster pga. en fejl på hjemmesiden. Nu forlanger de så, at vi efterbetaler gebyret, der ligger på 50% af den pris, vi oprindeligt har betalt.
De tilbyder os, som en "middle ground", det de så kalder "gratis" frokost i de 4 dage - for mig at se er det en meget dyr frokost
Jeg er helt uforstående overfor at dette kan ske, så da vi ringede og sagde vi ikke ville acceptere deres tilbud, fik vi at vide, at vi kunne afbestille rejsen - ja, men så kan vi da stå og flagre med vores flybilletter til 2600 kr. og desuden ikke komme på sommerferie!
Ved nogen, om der på nogen måde er noget, vi kan gøre - har vi retten på vores side til at sige, at de har lavet en fejl og bare må æde prisforskellen (ved ikke om det i så fald er booking-siden eller hotellet, der er de ansvarlige?).