Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

En tur til Sverige..
Forfatter: 
Dato:  08-06-2015 11:23

Min veninde og jeg planlægger en tur til Sverige i sommerferien (slut juli måned)

Vi tænker at vi gerne vil derover på en heldags tur (vi har ikke så mange penge at gøre godt med og overnatning er jo dyrt)

Vi kører i bil :)

Vi skal i hvert fald på Elg Safari i Markaryd. Der tænkte vi at vi ville starte om formiddagen. (vi kører ikke for sent hjemmefra)

Så er vi færdige ved middagstid og spiser noget frokost.

Hvad skal vi bagefter? Nogle ideer?

Vi overvejede en forlystelsespark, men de har vidst kun åbent til 16 og det kan vi så ikke nå.

Ellers tænkte vi på noget ala. Zoo (dog gerne med dyrene gående mere frit) Har i nogle ideer til det?

Eller andre ting så kom frit frem?

Vi er til natur, dyr, sjov. Vi gider ikke shopping, museumer og kedelige ting fx, vi vil gerne opleve noget spændende og hygge.

Det gør intet at vi først er hjemme over midnat.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

ddddddd
Forfatter: 
Dato:  08-06-2015 11:26

Glemte at skrive vi gerne ville ud og ride - men så skal det være Western stile. Men det er svært at søge noget frem :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Skåne dyrepark
Forfatter: 
Dato:  08-06-2015 19:48

Jeg kan anbefale skåne dyrepark.

Det er kun dyr fra norden. De lever under ok frie forhold.

Ellers tag et telt med og camper i det fri, det må man jo i Sverige. Der findes også en del shelter langs det der hedder skåneleden.

Sverige er et fantastisk smukt land, der byder på så meget natur (jeg er nok lidt farvet af at bo herovre :-) )

Med hensyn til ridning så findes der Söderåsens Turridning (det kan googles) jeg har ikke selv prøvet det, men her er der i hvert fald natur for alle pengene.

Håber det kan bruges lidt.

Hilsen Pernille

Nu som gård ejer

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider