Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Fars dag gave - ide + inspiration
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 21:27

Hej allesammen

Ved godt alle ikke gør i mors- og fars dags gaver, men det gør vi og i den forbindelse snakkede jeg med ungerne om hvad de kunne tænke sig at give farmand på fredag.

Her er hvad jeg lavede idag - hertil skal han have en spændende øl og lidt andet guf som ungerne finder i butikken... En lille gaveæske altså...

Det er et af vores vinglas der måtte stå model til min gravering, teksten kunne være mere proff, men bedre blev det ikke.

Hvad giver du/har du givet - vis gerne til inspiration :)

Billede

Billede

Billede

Venlig hilsen Christina

Små fødder sætter dybe fodspor...

Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv.

*Klik klik*

8
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 21:38

Hvor er det flot.

Min mors mand ønskede sig aldrig noget, men når fødselsdag, bryllupsdag, jul og fars dag var ovre så købte han de bøger han var glad for osv. Og i længden var det kedeligt at give ham sokker, underbukser og tobak.

Spurgte vi hvad han ønskede sig, var svaret altid: "Et par søde børn" Jeg kunne ikke se hvad det havde med mig at gøre

Så blev svaret: "Overrask mig"

Så fik han ellers en lærestreg :D Jeg fik fingrene i en antik udstoppet havskildpasse. Det ene øje manglede, munden var lukket med ståltråd, og der dryssede savsmuld ud af bagenden.

Den pakkede jeg fint ind og med stor sløjfe og overraskte med glæde i hele ansigtet

Underligt nok, så kunne han siden godt finde på ønsker til gaver

Men nok ikke lige noget du kan bruge

Men som sagt: Et flot glas

VH Pernille

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

Livet er for kort til at undgå Pernille

5
0
Svar på denne tråd

Genialt
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 21:46

Genialt!!

Hvor pokker støver man sådan et oldtidsfund op henne, haha gad godt have set ham i hovedet :D

Vi har samme problem med farmor og farfar, de ønsker sig også altid kun "nogle søde børn, svigerdatter og børnebørn" - det bliver lidt småkedeligt i længden at købe en rødvin og give en børnetegning, ikk' :D

Og tak for rosen til glasset :)

Venlig hilsen Christina

*Klik klik*

1
0
Svar på denne tråd

Hvor fint 😊
Forfatter: 
Dato:  02-06-2015 23:32

Her får manden en x-box (fordi den mellemste har pillet ved den han har og ødelagt den) og så den her plakat

Billede

Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

1
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  02-06-2015 23:38

Jeg så lige i Føtex-reklamen for denne uge forslag til Fars dag.

Blandt andet oplevelsespakker. Som biobilletter og burgermenu for 2 personer til 299 kr

Men jeg fandt også et tilbud, der kun kan være udtænkt af en mand, og kun til mænd. 2 personer kan spise og drikke alt hvad de kan på 1 time i en pølsevogn!! Også til 299 kr.

Det må være cirka 10 franske hotdogs og 5-6 congo-bajere for, at det kan betale sig

Jeg kan ikke engang spise 2 franske hotdogs

VH Pernille

Søger lift til indkøbstur i Tyskland <3

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

2
0
Svar på denne tråd

Plakat ..
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 20:56

Signe hvor har du købt denne plakat henne? Den er super :-)

0
0
Svar på denne tråd

her i huset
Forfatter: 
Dato:  03-06-2015 23:06

jeg syntes ikke at man skal kunne ønske sig noget til fars eller mors dag. det skal jo være noget som giveren syntes er passede. oftes er det jo børn som ikke ligefrem har en stor pengepung.

jeg har købt min far en bålkurv indenfra biltema. han har altid haft et eller andet med ild.

min mor fik en stikkelsbærbuks og en maguritte. hun er nemlig den mest stikkelsbærspisende person jeg kender...

2
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  04-06-2015 10:57

Min far elsker chokolade.

Jeg har bestilt en flyver i ren chokolade fra chokodesign.dk til ham :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

3
0
Svar på denne tråd

Fars dag
Forfatter: 
Dato:  04-06-2015 16:14

Nu har min kæreste og jeg ingen børn, men vi har dog en sort logredor. Og den sorte havde sammen med "far" selv valgt blomsterne til mig, på mors dag.

Og nu hvor det er fars dag i morgen, har hun bestemt; at far må være på hans elskede værksted lige så længe han har lyst - men hun ønsker sig nu allermest en god lang gåtur med "far" og "mor" :-)

Det er en super god idé, den med vinglasset. Og så synes jeg faktisk du er sluppet ret prof fra det. Det havde ikke set så pænt ud, hvis det var mig der havde udført det!!

\\ Pernille

1
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  04-06-2015 22:34

Pernille, takker for komplimentet :)

Og er enig med en som skriver at man ikke bør ønske sig noget til mors eller fars dag - det skal giverne selv finde på :)

Min unger har idag valgt færdigt; en blandet kurv med "ølbajere" og lidt tørret frugt, en bøjelig lommelygte og en kyllinge-holder til grillen :) Og så selvfølgelig vinglasset - det er pakket ind sammen med 2 øl (burde nok have enten skrevet på et øl-glas eller købt vin istedet...)

Så håber vi han bliver glad for det :)

Tak for input (y)

Venlig hilsen Christina

*Klik klik*

1
0
Svar på denne tråd

ggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  04-06-2015 22:41

Det er dette "choko" fly jeg har købt til min far :) Synes lige i skulle se et billede, super flot lavet.

Billede

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Soga.....
Forfatter: 
Dato:  05-06-2015 09:02

Har købt den af en i min facebook mødregruppe, hun laver forskellige plakater.. Købt også sådan nogle fine nogle med børnenes data på samtidigt.. 4 stk for 140 kr incl Porto

Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider