|
|
| Hvem bestemmer reklamerne på hn? |
|
|
Når jeg sidder og kigger på de forskellige sider på hn, så er der reklamer på begge sider. Det er alle mulige reklamer lige fra hesterelaterede til amerikanske ligegyldige reklamer og reklamer for børn. Men hvem bestemmer egentlig reklamerne på hn? Er det tilfældigt, hvilke der dukker op?
Venlig hilsen M Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gør du ikke |
|
|
Gør du ikke delvis selv det? Cookies osv. Jeg ved ikke alverden om det. Jeg har lige været på Clio Online for at tjekke noget omkring engelsk til skolen - og vupti, så har jeg fået en Clio reklame i venstre side. Nok ikke noget de fleste HN'er kender.... Det jeg har på højre side: hesterelaterede ting - jeg tror det er købte reklamer på HN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Jeg evd ikke om det er Google eller hvem, men der er nemlig cookies. Dine reklamer ser anerledes ud end alle andres. Tilpas så vidt muligt til dine interesser og søgninger. Jeg gider ikke reklamer, så jeg bruger AddBlocker på Google Chrome
VH Pernille I know I still believe he'd never let me leave, I had to run away alone So many threats and fears, so many wasted years Before my life became my own Livet er for kort til at undgå Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| add block |
|
|
Jeg bruger altså også ADD Blocker Jeg hader at se HN på min arbejdspc hvor vi ikke har spærret for reklamer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reklamer |
|
|
Det bestemmer du selv.  Her er mit skærmbillede. Er bare glad for at slippe for alt det gejl og reklamep*s.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Qwygfhfg |
|
|
Her har jeg hesterelaterede reklamer og en reklame for pizza  heste-tingene giver mening, men jeg har aldrig søgt på pizza/fastfood e.l., og spiser det højst een gang om året, så er nok ikke den oplagte målgruppe 
"Friday left me fumbling with the blues, and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reklamer.. |
|
|
Ha, her er der nu i venstre side en reklame for Citroën.. Og sådan en får jeg ALDRIG! Ikke om de så ville forære mig én.. Føj for den da. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal have to |
|
|
trailere (af god kvalitet), en barokpinto der spiser St Hippolyt, en Jeep (som jeg overvejer den dag jeg ser Gozone i hans Citroën nr 2 eller 3 - altså hvad er der måske lige galt med Subaru eller Land Rover ). Men det lugter da lidt af rideinteresse. Jeg kan i øvrigt få et hurtiglån til min Jeep. På 4000,-. Men derudover skal jeg have damesko og -tasker. Det er nok den samme computer der har regnet Jeep'en ud. Jeg kan nok ikke melde den for idioti, men jeg kan da melde den for kønsdiskrimination 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Tja, har valgt at bruge privat-chrome der ikke optager cookies og gemmer dem (bliver slettet når der lukkes for chrome) Så har alt fra "minetilbud.dk" til viasat og brugte trailere til salg... og så lige en spilleside øverst.. Har aldrig søgt eller været på en hjemmeside med det de reklamere for, så de må skyde med spredehagl  Så man bestemmer delvis selv hvilke reklamer der dukker op 
-Kaalund Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham, - et stort hestemenneske kan høre hesten hviske, men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Du kan blokere tracking ved at bruge Ghostery, et add-on til google chrome  Og jeg bruger også ad block. Får dårlige nerver af reklamer.
Mvh. Sophie (: The Mad Hatter: Have I gone mad? Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reklamer. |
|
|
Det sammer sker på facebook. Møg hammerende ireterende. Men vidste ikke det også var tilfældet her, da mange af de reklamere jeg ser her, har jeg aldrig været inde på eller vist interesse på nogle måde. Ville godt slippe for det skidt.
R.I.P. Tequilla Blue - Paint. 25.2.2014 R.I.P. Evidence xx R.I.P. Elegant Spothligt xx. Elsket og savnet. Heste er det bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Addblock |
|
|
Har jeg på computeren. På min tablet er der reklamer... Lige nu "nej til omskæring" fra venstre.
Sorry The lifestyle you orderd is currently out of stock.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening |
|
|
Adblocker på alle sider. Eneste sted jeg har reklamer er på Skype.
VH Pernille Søger lift til indkøbstur i Tyskland <3 I know I still believe he'd never let me leave, I had to run away alone So many threats and fears, so many wasted years Before my life became my own
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Reklamer. |
|
|
Det må være den reklame i venstre side. Har lige været inde på Post DK for at finde en pris på et brev jeg skulle sende og vupti så er der reklame i venstre side fra dem af. Men i højre side er det heste reklamer og de fleste af de sider har jeg aldrig været inde på. Det samme med den øverste.
R.I.P. Tequilla Blue - Paint. 25.2.2014 R.I.P. Evidence xx R.I.P. Elegant Spothligt xx. Elsket og savnet. Heste er det bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|