Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Tjekker du kassen :D
Forfatter: 
Dato:  26-05-2015 21:55

Min man dog jeg er ude at handle her til aften, jeg er godt træt i hovedet og vil egentlig bare hjem. Jeg står dog nøje og følger med på skærmen fordi jeg for nyligt læser tråden omkring bonner, og efterfølgende har opdaget fejl på op til 60-70 kr. Det er dræbende kedeligt, men så fanger mit øje følgende tekst på skærmen "karolines p*s" lige et øjeblik overvejer jeg hvad jeg NU har puttet i kurven, indtil jeg ser kassedamen sætte en kvart piskefløde fra sig, jeg må indrømme jeg var så overtræt at jeg brød hulkende sammen af grin i bedste børne stil, mens jeg fremstammede til min mand "så du det? Der stod p*s i displayet" :D (skift stjerne ud med i hvis det ikke giver mening)

 

Kassedamen kunne heldigvis godt følge mig og fik sig et godt grin.

Så nu skal jeg både tjekke for fejl og sjove tekster, andre der har oplevet noget lignende?


Med venlig hilsen

Karen

 

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

 

http://www.magnail.dk

8
0
Svar på denne tråd
 
 Ja det har jeg
Forfatter: 
Dato:  27-05-2015 11:03

Da jeg selv arbejdede i netto.

Man kunne købe hænder, føder, næser osv til rollespil.

På bonnen stod der Afrevet lem

7
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 20:20
Vi har lu*der penalhus i den butik jeg arbejder i. Vores labelprinter er ikke fortrolig med æøå.

//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

___________________

Løsdrift i Herlev, Ballerup, Værløse området søges til sød og omgængelig vallak. Med indflytning i Oktober 2015

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider