Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Hjælp en facebook idiot
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 14:30

Ok jeg vil gerne hente en film ned fra facebook, så jeg enten har den tilgængelig på min egen computer eller kan tilgå den via et link (ligesom youtube), men hvordan pokker gør man det? Kan kun finde ud af at dele, men det er ikke lige det jeg vil denne gang. Og hvordan med folk som ikke er på facebook? Kan man på en eller anden måde vise dem videoen?

 

Nogle gode ideer?


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 15:53

Du skal højreklikke på videoen i albummet og vælge "gem link som" og så gem den der hvor du gerne vil have den.


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 16:16

Hvilket album. Det er ikke mig der har lagt videoen op.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 16:24

Hmm så ved jeg det ikke lige. Er det en af dine venners video eller er det en fra youtube?


"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.


ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 17:06

Ikke en på vennelisten nej men offentligt tilgængelig og ikke en youtube fil.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 17:53

Hvis den er offentligt tilgængelig, kan du så ikke smide et link herind? Altså bare facebook linket.

Så ser jeg lige om jeg selv kan få den hentet ned :)


Mvh. Sophie (:

 

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  26-03-2015 18:16

Jo men facebook linket er jo til selve facebook siden og ikke videoen. Åhh føler mig dum i dag.


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider