Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

sørgelig med Samarant e
Forfatter: 
Dato:  20-03-2015 07:33

i en alder af 14 år,men efter nyheder på ridehesten så havede hingsten, sit højtepunker under Andreas Helgstrand.men så vidt jeg ved har hingsten.ikke starte nogle stævner med ham ,er overbevist den kun er Joachim Thomsen,der har siddet i sadlen.andreas har vist redet nået galla på Samarant e.

ret mig hvis jeg tager fejl.

stald Ventrup.

os med springerne

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-03-2015 09:47

Det lurede jeg også på, og skrev til journalisten som gav mig dette svar: "Det var nok en nyhed, som ikke burde have været skrevet. Ordlyden blev ændret flere gange af ejerne - først af manden og så af konen - og nu bliver det ikke anderledes J Det var ejerens udtalelse, at hesten havde sit absolut højdepunkt, da den startede Grand Prix med Andreas Helgstrand ved hingstekåringen i Herning - personligt husker jeg kun, at den gik med i gallashowet, men jeg har ikke undersøgt det nærmere."

Endvidere skrev han til mig:

"Ejernes egen nyhed var højst besynderlig:

Samarant har fået fred!

Det er med stor sorg, at vores dejlige dressurhest Samarant i dag har fået fred.

Efter samråd med dyrelæge og professionelle folk fra Ridesporten har vi besluttet at det er bedst for Samarant at sige tak for denne gang. Samarant har altid trænet hårdt og givet sig 100% og det har haft sin pris. Benene kunne ikke mere efter endnu en skade og efter 14 år er det nu slut.

Samarant var nok i manges øjne en stjernehest, der ville kunne gå hele vejen internationalt, hvis Samarant ville være med. En udfordring som Samarant nåede at dele med flere top-ryttere. Desværre endte det ikke sådan, men vores egen Maria nåede som juniorrytter at få flere flotte sejre på Samarant.

Samarant har i mange år indtil sin kastration i 2011, flittigt været benyttet som avlshingst og måske vil vi i fremtiden se et afkom, der for alvor kan løfte sin fars arv."

/Angel

Qvicunque bene bibit, bene dormit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider