Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 Vesthimmerlands Kommune
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 17:13

De fleste har efterhånden kun tid til at skrive om kommunerne når der er problemer/fejl/smøl og lignende - så her er en lille solskinshistorie fra det nordjyske!

 

Igår sent på eftermiddagen kom jeg til at tænke på, at jeg da egentlig gerne ville have svar på, om de skove der er skudt op 1 lille km. fra mig af er offentlige - og om man så må ride i dem.

 

Afsted en mail gik til den overordnede mailadresse hos kommunen - og vupti - idag kl. lidt over 10 var der dumpet et svar ind

 

Skovene ER offentlige, men lever ikke op til krav om at man må ride i dem (dels er der græsstier og dels er de ikke 2½ meter brede)

 

MEN, fordi kommunen selv må bestemme om de vil fravige reglerne, så har jeg nu fået tilladelse til at ride på dem !

 

Jeg er SÅ imponeret - både over så hurtigt jeg fik svar - og at der for min skyld blev fraveget en lov uden at jeg skulle bede om det

 

Så - Vesthimmerlands Kommune -

 

Trine (Faxa)


11
0
Svar på denne tråd
 
 V'land
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 17:55

Det var dejligt at høre. Kommunens medarbejdere plejer nu altid at være fornuftige og effektive - det er straks værre med politikerne

 

Hvad er det for en skov?

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar...
Forfatter: 
Dato:  13-03-2015 18:58

Jeg synes da bestemt også at jeg var både rar og effektiv da jeg sad som kontormus på kommunen - men man hører bare ALTID kun om de trælse sager, og det er ikke helt fair (ikke at jeg ikke også har haft kontroverser med div. kommuner igennem årene )

 

Men SÅ hurtig behandling af en "ligegyldig" sag - det tager jeg altså hatten af for!

 

Skoven hedder Toftebjergskoven og ligger lige i udkanten af Løgstør. Den er ikke ret stor, men der er nogle hyggelige bugtede stier og en FANTASTISK udsigt ud over Løgstør bredning "for enden af skoven"

 

Trine (Faxa)


2
0
Svar på denne tråd
 
 Kommuner
Forfatter: 
Dato:  14-03-2015 11:31

Ah, så langt ud kommer jeg aldrig

 

Det er bare skønt med skove og naturområder, man må ride i, men apropos det med offentlige skove og kommuner, så er det ikke så længe siden, at politikerne i Vesthimmerland ønskede at sælge Uhrehøj Plantage, som er én af de største skove i kommunen og rigtig fin at ride i.

 

Heldigvis er det ikke blevet til noget - endnu...

 


"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

 

Dejlig all-round hoppe 160cm, 7 år sælges - klik HER

1
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen...
Forfatter: 
Dato:  17-03-2015 13:10

vi ER søde i VHK :-)


 

Formidler af billetter incl transport t/r til store koncert- og sportsarrangementer i ind- og udland.

 

Se mere på http://www.karkon.dk.

 

Pt har vi Queen samt Paul Simon/Sting i webshoppen.

2
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider