Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

emsig...?
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 20:03

Hvis man nu har en aftale med en, som skal lave noget for en, imod betaling, om at han ringer i en uge, og han ikke ringer, og man ringer tilbage til ham i ugerne efter uden at komme igennem og har lagt et par beskeder på en upersonlig telefonsvarer - kan man så tillade sig at kontakte ham på hans arbejde, eller er man så lige lidt for emsig? Skal man acceptere den manglende kontakt som et afslag, eller kan man gå ud fra, at hans telefon nok er gået i stykker, og han har mistet nummeret eller at der er sket noget andet, som gør, at han ikke kan tage telefonen eller kontakte mig?

Han virkede ret interesseret i opgaven, derfor undrer det mig, at jeg ikke kan få fat i ham nu...

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Tjaa.....
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 20:09

Det lyder som om du har været ret ihærdig

Jamen når du er SÅ opsat på at få fat i ham så er det da bare at prøve. Du kan enten ikke få fat i ham, så må du nok opgive, du får fat i ham og han siger nej, eller du får fat i ham og I finder ud af hvad han skal lave for dig.

Men umiddelbart lyder det underligt at han skal tjene penge på dig og så IKKE er til at få fat i .....

Mvh. Sanne

Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.

1
0
Svar på denne tråd

1234456
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 20:37

Jeg synes ikke du er emsig, men jeg ville nok være lidt forsigtig med at hyre ham, når han allerede nu ikke overholder aftaler og ikke er til at få fat i.

"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

11
0
Svar på denne tråd

Droppet
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 22:42

Vi havde sidste sommer en elektriker ude som skulle gennemgå nogle ting i huset der skulle laves, valgte den lokale her i byen, de kom ret hurtigt ud, var flinke, rundt og kigge osv. og så ville han lave et overslag på det og vende tilbage.

Så hørte vi ellers intet igen!

Al kontakt til deres 'flinke' telefondame gav bare svaret at de jo havde mange opgaver men hun ville få ham til at vende tilbage hurtigst muligt.

- Da vi havde prøvet det nogle gange og stadig intet hørt, så kontaktede vi en anden elektriker.

De var noget mere stabile og fik ordnet jobbet og vi har brugt dem siden når det har været nødvendigt.

De andre, vi hørte aldrig en lyd fra dem - de må jo ha' så mange opgaver at de har nok arbejde og kunne undvære vores penge ;)

Dælme om jeg gider jagte nogen, for at få dem til at tage mine penge agtigt - så skal der nok være andre som kan udføre det stykke arbejde!

Hvor stabil er man også lige, hvis man indgår en aftale og så ikke er kontaktbar? Hvad hvis arbejdet der udføres er fyldt med fejl og man vil have det lavet om etc? Nej tak!

Rollo

Rollo's Dyr

Hjemmeside | Facebook

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i Satin og Rex

5
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 22:55

Hmmm, kender det godt lidt.

Min trailerbund gik i stykker i juli sidste år.

På opstaldningstedet, er der en mand, der ka lidt af hvert.

Så jeg snakkede self med ham, om skriftning af bund.

Han ville undersøge matrialer og lave en samlet pris.

Og ku starte i uge 33.

Fint, dog skete der ik rigtig mere, fik ik nogen pris, rykkede flere gange, men intet skete.

Så jeg blev sån lidt, nå, så finder jeg en anden.

Det har jeg så gjort, dog mangler jeg en pris (der kom et dødsfald ind)

Men går pt og venter på, at ka få vasket traileren, gider ik lege med vand i dette vejr.

Så ser klart frem til, at der sker noget denne gang.

Så ska jeg rykker for meget efter sån noget, gir jeg op, og finder nogle andre der ka lave det, gider ik spilde min tid, på folk der ik bare ka sige, at de ik gider alligevel.

Du må stå inde for det du får ud af livet,
for der er ingen som går ud af livet i live

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 23:10

Nu ved jeg ikke hvad du skal have lavet - men jeg havde fluks kontakten en anden. Sådan noget der, det gider jeg simpelthen ikke.

Jeg kan nærmest blive hidsig :P Her går man og kaster penge i nakken på folk, og så gider de ikke vise en smule interesse, ved fx at tage telefonen, ringe tilbage efter x antal beskeder, osv.

Jamen fint kammerat, så finder jeg en anden!

Jeg vil råde dig til det samme. Det du beskriver ser jeg som dårlig arbejdsmoral, dårlig kundeservice og upålidelighed. Sådan en skal ikke have mine penge (givet at der findes andre, der kan udføre det arbejde du skal have lavet).

HVIS vedkommende så endelig vender tilbage, så kan du med fryd i stemme fortælle, at du opgav at komme i kontakt med ham/hende og nu har fundet en anden :)

Det har jeg det ikke dårligt over, så må folk lade være med at tilbyde deres hjælp/arbejde, hvis de tydeligvis ikke er interesseret alligevel.

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

3
0
Svar på denne tråd

egentlig enig...
Forfatter: 
Dato:  03-03-2015 23:26

Jeg er egentlig enig med jer, og jeg har også prøvet det maaaange gange før, hvor jeg bare springer videre til den næste. Men lige her... der har jeg endelig endelig endelig fundet en, som kan sy i læder og kan lave hynder til min nye hjemmebyggersofa til en pris, hvor jeg ikke behøver at sælge huset for at få råd til den sofa, der skal specialbygges til det

Derfor håber jeg lige her, at der er en naturlig forklaring....

(Hvis I kender nogen, der kan sy i læder, er jeg MEGET interesseret i at høre om det!! ;-))

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 06:40
1
0
Svar på denne tråd

mulehesten
Forfatter: 
Dato:  04-03-2015 17:06

Tak :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider